هیوندای آیونیک 5 مدل 2025

هیوندای آیونیک 5 مدل 2025 به همراه نسخه آفرودی رونمایی شد

سرانجام هیوندای آیونیک 5 – Hyundai IONIQ 5 مدل 2025 به همراه یک نسخه آفرودی رونمایی شد. با تغییرات جدید این کراس اوور برقی آشنا شوید.

یکی از خودروهای برقی جذابی که طی سال‌های اخیر توسط کره‌ای‌ها به بازار معرفی شده، هیوندای آیونیک 5 است که به تازگی مدل 2025 آن به همراه نسخه آفرودی و به‌روزرسانی‌های متعدد، رونمایی شده است. در آخرین اخبار خودرو، خواندیم که قرار است آیونیک 5 با مانا پارت ایرانیان در بازار ایران عرضه شود.

هیوندای آیونیک 5 مدل 2025 معرفی شد

خودروهای الکتریکی زیادی تا امروز تولید شده اما کره‌ای‌ها با عرضه آیونیک 5، انقلابی عظیم در صنعت خودروهای برقی ایجاد کرده‌اند. ظاهر زیبا و مطلوب در کنار شعاع حرکتی شایان توجه، این کراس اوور را تبدیل به یکی از محبوبترین محصولات بازار کرده است.

هیوندای آیونیک 5 مدل 2025 - نمای جلو

هیوندای با ورود به شش ماهه دوم سال 2024، تصمیم گرفته مدل 2025 این خودرو را به همراه نسخه آفرودی و تغییرات گسترده و عظیم، راهی بازار کند. آیونیک 5 آفرودی مجهز به باتری‌های بزرگتر، سیستم تعلیق با ارتفاع 23 میلی متر و رینگ‌های 18 اینچی و تایرهای All-Terrain معرفی شده است.

سپرهای جلو و عقب این کراس اوور برقی، منحصر به فرد بوده و با روکش استتار دیجیتالی جذاب هیوندای پوشانده شده‌اند. نسخه XRT یا آفرودی دو رنگ قرمز آلتیمیت و آبی مرواریدی دارد و طبق ادعای این شرکت کره‌ای، توان حمل بار تا 2640 کیلوگرم را خواهد داشت.

هیوندای آیونیک 5 مدل 2025 - نمای جلو

 

 

هیوندای آیونیک آفرودی مجهز به ویژگی‌های دیگری نظیر نشان‌های ویژه، قاب مشکی رنگ آینه‌های جانبی، کف پوش‌های چهارفصل و روکش صندلی‌های متفاوت شده است.

سایر امکانات آیونیک 5 مدل 2025

سایر نسخه‌های هیوندای آیونیک 5 مدل 2025 مثل نسخه XRT، مجهز به باتری‌های بزرگ‌تر شده‌اند. ظرفیت باتری نسخه استاندارد این خودرو از 58 کیلووات ساعت به 63 کیلووات افزایش یافته و نسخه دوربرد هم از 77.4 به 84 کیلووات ساعت تغییر پیدا کرده است.

هیوندای آیونیک 5 مدل 2025 - نمای کابین

آیونیک 5 آفرودی به صورت استاندارد دارای باتری‌های 84 کیلووات ساعتی است و همچنین از قوای محرکه دو موتوره چهار چرخ محرک بهره می‌برد. پیشرانه فعلی در نسخه قبلی، می‌توانست 320 اسب بخار قدرت و 605 نیوتن متر گشتاور تولید کند. طبق برآوردهای انجام شده، ایکس آر تی می‌تواند 450 کیلومتر پیمایش داشته باشد.

یکی دیگر از تغییرات مهم مدل 2025 هیوندای آیونیک 5، درگاه شارژ NACS است که مشابه آن در خودروهای تسلا دیده می‌شود و به همین خاطر دارندگان این خودرو برقی می‌توانند از 17 هزار جایگاه سوپرشارژ تسلا استفاده کنند. همچنین از جمله تغییراتی که در نمای بیرونی این خودرو داده شده، می‌توان به سپرهای جدید، اسپویلر جدید، رینگ‌هایی با آیرودینامیک بهتر و سه رنگ مات جدید اشاره کرد.

محیط داخلی آیونیک 5 برقی مجهز به امکاناتی نظیر کنترل‌های جدید سیستم تهویه، درگاه‌های یو اس بی تایپ سی، کنترل‌های فیزیکی برای گرم کن صندلی، اندروید اتو و اپل کارپلی شده است.

ویدیو مرتبط

در گجت نیوز بخوانید:
خودروهای ژاپنی همچنان در لیست مطمئن‌ترین برندهای خودروی دست‌دوم سال ۲۰۲۴ افزایش قیمت جدید کی ام سی A5 همزمان با شرایط فروش اقساطی شهریور ماه وضعیت فاجعه بار کیفیت بدنه تارا + فیلم هیوندای آیونیک ۵ توسط مانا پارت ایرانیان به کشور وارد می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*