بخاری برقی شیائومی Graphene Skirting Board Heater 2

خاص‌ترین بخاری برقی شیائومی معرفی شد

بخاری برقی جدید شیائومی با طراحی منعطف و ویژگی‌های هوشمند، استانداردهای جدیدی را در زمینه گرمایش خانگی تعریف می‌کند.

شرکت شیائومی اخیرا محصول جدیدی به نام بخاری Mijia Graphene 2 را روانه بازار چین کرده است. این بخاری که قابلیت تنظیم زاویه تا ۱۸۰ درجه را دارد، در فروشگاه آنلاین JD.com قابل خریداری است. ویژگی‌های مهم این محصول حالت خواب پیشرفته و قیمت مناسب آن است. قیمت اولیه این بخاری ۸۹۹ یوان بوده و در زمان عرضه اولیه با تخفیف ۷۹۹ یوان به فروش می‌رسد. در ادامه به بررسی مشخصات فنی این محصول خواهیم پرداخت.

مشخصات بخاری برقی Mijia Graphene Skirting Board 2

این بخاری برقی جدید شیائومی قابل‌ تنظیم بوده و در زوایای مختلف قرار می‌گیرد و برای استفاده در فضاهای مختلف مانند اتاق مطالعه، اتاق خواب و حمام مناسب است. این بخاری انعطاف پذیر تا ۱۸۰ درجه تا می‌شود و در حالت بسته، تنها ۷۵ سانتی‌متر طول دارد که این ویژگی حمل آن را آسان می‌کند.

بخاری برقی شیائومی Graphene Skirting Board

این بخاری با استفاده از فناوری گرمایش گرافن، که دارای هدایت حرارتی بسیار بالایی است، قادر به ایجاد گرمایش سریع و یکنواخت در محیط است. این دستگاه می‌تواند دمای محیط را تا ۱۵ درجه سانتی‌گراد در مدت زمان کوتاهی افزایش دهد. این هیتر برقی با ۲۲۰۰ وات قدرت و ۱۵۲ پره گرمایشی، به سرعت هر فضایی را گرم می‌کند. فناوری مادون قرمز دور آن هم مثل نور خورشید، گرمای دلنشینی را به پوستتان هدیه می‌دهد.

این هیتر دارای سیستم تنظیم قدرت بدون پله و بدون نویز است که امکان تنظیم دقیق و روان قدرت را فراهم می‌کند. همچنین، مجهز به سیستم هوشمند کنترل دماست که با تنظیم خودکار دمای اتاق، به حفظ دمای مطلوب کمک می‌کند و در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

علاوه بر این، حالت خواب این بخاری دارای چهار سطح تنظیم دما در طول شب است تا خواب راحت‌تری را فراهم کند. همچنین، روشنایی صفحه نمایش آن قابل تنظیم است تا افراد خواب راحت‌تری را تجربه کنند.

بخاری برقی شیائومی Graphene Skirting Board

از دیگر ویژگی‌های مهم این بخاری می‌توان به قابلیت‌های مختلفی مانند قفل کودک، محافظت در برابر گرمای بیش از حد، استفاده از مواد مقاوم در برابر شعله و محافظت در برابر واژگونی اشاره کرد که ایمنی و اطمینان خاطر را فراهم می‌کند.

همچنین، این هیتر در برابر پاشش آب مقاوم بوده که آن را برای استفاده در محیط‌های مرطوب مانند حمام‌ها مناسب می‌سازد، اما نباید مستقیما در معرض آب قرار گیرد.

بخاری Mijia Graphene Skirting Board از کنترل هوشمند از طریق برنامه Mijia، اتصال HyperOS و دستورات صوتی Xiao Ai پشتیبانی می‌کند. این ویژگی‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا خانه‌های خود را از راه دور یا با استفاده از دستورات صوتی کنترل کنند. علاوه بر گرمایش فضا، این بخاری همچنین می‌تواند برای خشک کردن لباس‌ها در هوای بارانی مفید باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
شیائومی از پاوربانک جدید خود با چند لایه حفاظتی و طراحی شفاف رونمایی کرد آموزش باز کردن قفل گوشی‌های شیائومی، ردمی و پوکو بدون نیاز به رمز عبور جاروبرقی رباتی جدید شیائومی، هم جارو می‌کند هم تی می‌زند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*