خاص ترین لپ تاپ گیمینگ جهان

ایسر از خاص ترین لپ تاپ گیمینگ جهان رونمایی کرد

ایسر توانسته با معرفی لپ تاپ جذاب Project DualPlay در رویداد IFA 2024 همه نگاه‌ها را به‌خود جلب کند. داشتن خاص ترین لپ تاپ گیمینگ جهان می‌تواند آرزوی هر کاربری باشد.

امسال نمایشگاه IFA 2024 در برلین با محصولات بسیار جذابی همراه شده است. یکی از این محصولات لپ تاپ Project DualPlay ایسر است. محصولی که می‌خواهد همه گیمرها را به‌خود جلب کند. چه طرفدار بازی با کیبورد و ماوس باشید و چه از بازی با کنترولر لذت ببرید، لپ تاپ جدید ایسر برای شما جذابیت خواهد داشت. ویژگی‌های نوآورانه مختلف باعث شده که ایسر Project DualPlay را خاص ترین لپ تاپ گیمینگ جهان بداند.

ایسر Project DualPlay به‌عنوان خاص ترین لپ تاپ گیمینگ جهان در IFA 2024 حاضر شد

جذاب‌ترین ویژگی این لپ تاپ یک دسته بازی بی‌سیم است که در بخش ترک‌پد قرار داد. این دسته بازی با یک قفل مغناطیسی به بدنه لپ تاپ متصل شده و به‌راحتی جدا می‌شود. شما همچنین می‌توانید دسته را به دو قسمت تقسیم کرده تا با دوست خود مثلا Street Fighter 6 را بازی کنید.

خاص ترین لپ تاپ گیمینگ جهان

علاوه بر این، ایسر دو اسپیکر ۵ وات را نیز برای خاص ترین لپ تاپ گیمینگ جهان در نظر گرفته است. این اسپیکرها هنگام جدا شدن کنترولر به‌صورت خودکار از بدنه بیرون می‌آیند تا تجربه گیمینگ لذت‌بخش‌تر شود. در بخش طراحی نیز شاهد حضور نورپردازی RGB داینامیک به‌صورت ۳۶۰ درجه هستیم که اطراف کیبورد، حاشیه‌های نمایشگر و بخش ترک‌پد را پوشش می‌دهند.

ترکیب نورپردازی RGB با جوی‌استیک‌های روشن و یک نوار آینه‌ای در پشت لپ تاپ باعث می‌شود که فضا برای گیمرها رویایی شود. متاسفانه لپ تاپ گیمینگ فوق‌العاده جذاب ایسر به‌عنوان یک طرح مفهومی معرفی شده است. به همین‌خاطر شرکت سازنده اطلاعاتی را در رابطه با مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه آن به بازار ارائه نخواهد کرد. حتی مشخص نیست که در نهایت ایسر تصمیم بگیرد Project DualPlay را به‌بازار عرضه کند یا خیر.

با وجود این، حضور لپ تاپ گیمینگ دوال‌پلی پراجکت ایسر در اخبار تکنولوژی می‌تواند آینده این صنعت را مشخص کند و نشان دهد که ممکن است چه محصولات جذابی عرضه شوند.

بیشتر بخوانید:
دل نسل جدید لپ تاپ های مبتنی بر هوش مصنوعی خود را راهی بازار کرد لپ تاپ جدید سامسونگ گلکسی بوک ۵ پرو ۳۶۰، غول مرحله آخر هوش مصنوعی است پردازنده های جدید سری Core Ultra 200V اینتل با قدرت هوش مصنوعی از راه رسیدند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*