تبلت TCL NxtPaper 14 با نمایشگر کاغذی

تبلت اقتصادی TCL NxtPaper 14 با یک نمایشگر کاغذی باکیفیت معرفی شد

تبلت اقتصادی TCL NxtPaper 14 با فناوری نمایشگر کاغذی و باکیفیت، ابعاد بزرگ و یک باتری قدرتمند با شارژدهی بالا در IFA 2024 معرفی شد.

شرکت چینی تی سی ال از دو گوشی هوشمند جدید مجهز به نمایشگرهای کاغذی NxtPaper در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۴ رونمایی کرد. در کنار آن‌ها، تبلت اقتصادی TCL NxtPaper 14 نیز با همین فناوری نمایشگر، ابعاد غول پیکر ۱۴.۳ اینچی و باتری قدرتمند رونمایی شده است.

مشخصات و قیمت تبلت TCL NxtPaper 14

این تبلت با نمایشگر 14.3 اینچی NxtPaper 3.0، تجربه خواندن مشابه با یک کاغذ الکترونیکی را ارائه می‌دهد. این نمایشگر با فیلتر کردن 61 درصدی نور آبی مضر صفحه، تصاویر واضح و رنگ‌های کامل را حفظ می‌کند.

تبلت TCL NxtPaper 14 با نمایشگر کاغذی

رزولوشن صفحه‌نمایش 2400 در 1600 پیکسل و روشنایی آن نیز حداکثر 400 نیت است. نرخ نوسازی 60 هرتز بوده، صفحه لمسی از 10 نقطه لمس پشتیبانی می‌کند و از قلم T-Pen TCL نیز پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های جالب این تبلت، یک دکمه فیزیکی روی بدنه است که می‌توانید از آن برای تغییر سریع بین حالت‌های عادی، کاغذ رنگی و کاغذ جوهر نمایشگر استفاده کنید.

تبلت TCL NxtPaper 14 با نمایشگر کاغذی

تبلت تی سی ال از یک باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی نیروی خودش را تأمین می‌کند که خود این باتری با سرعت 33 وات و به‌صورت سیمی شارژ می‌شود. این گجت در بخش سخت‌افزاری با تراشه Helio G99، رم 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه داخلی، کاملا معمولی ظاهر شده است. ضمنا، این دستگاه فقط از Wi-Fi پشتیبانی می‌کند و از کارت SIM یا microSD ساپورت نمی‌کند.

تبلت TCL NxtPaper 14 با نمایشگر کاغذی

در پشت دستگاه، یک جزیره دوربین گرد برای میزبانی از دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار وجود دارد، در حالی که در جلو دو دوربین با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی قرار دارد. این دوربین‌ها همچنین برای باز کردن قفل با تشخیص چهره استفاده می‌شوند، زیرا NxtPaper 14 فاقد اسکنر اثر انگشت است.

تبلت اقتصادی TCL NxtPaper 14 با سیستم عامل Android 14 عرضه می‌شود و قیمت آن 399 یورو است. این تبلت در اروپا، آمریکای لاتین، آسیا، خاورمیانه و آفریقا در دسترس خواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:
لپ تاپ های جدید ایسر با قیمت جذاب از راه رسیدند کنسول بازی دستی و لپ تاپ گیمینگ اقتصادی ایسر در ایفا ۲۰۲۴ به‌نمایش درآمدند ایسر از خاص ترین لپ تاپ گیمینگ جهان رونمایی کرد دل نسل جدید لپ تاپ های مبتنی بر هوش مصنوعی خود را راهی بازار کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*