ساعت هوشمند جدید آنر

ساعت هوشمند جدید آنر برای رقابت با اپل واچ پا به صحنه گذاشت

ساعت هوشمند جدید آنر واچ 5 با طراحی مشابه ساعت هوشمند اپل واچ به‌همراه صفحه نمایش بزرگ امولد و مشخصات و ویژگی‌های جذاب، معرفی شد.

برند چینی آنر در جریان نمایشگاه ایفا 2024 از گجت پوشیدنی بعدی خود رونمایی کرد. آنر واچ 5، ساعت هوشمند جدیدی است که شباهت بی‌اندازه‌ای به اپل واچ دارد. این اسمارت واچ جذاب از عمر باتری 15 روزه، صفحه نمایش بزرگ AMOLED و جی پی اس با دقت بالا بهره می‌برد و می‌تواند در بازار گجت های پوشیدنی، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

مشخصات ساعت هوشمند جدید آنر واچ 5

عضو جدید ساعت های هوشمند آنر در سراسر اروپا و بریتانیا معرفی شده است. آنر واچ 5 بر اساس مدل سال گذشته یعنی HONOR Watch 4 ساخته شده و البته شباهت بسیار زیادی به اپل واچ سری 9 دارد. برای این منظور، آنر یک کراون یا تاج دیجیتالی را در لبه سمت راست بالای ساعت قرار داده است. علاوه بر این، آنر ادعا کرده که این ساعت با وجود برخورداری از نمایشگر 1.85 اینچی امولد، تنها 35 گرم وزن و 11 میلی‌متر ضخامت دارد.

ساعت هوشمند جدید آنر

صفحه نمایش بزرگ ساعت جدید آنر واچ 5 همچنان همان وضوح 450 در 390 پیکسل و تراکم پیکسلی 322 پی‌پی‌آی را ارائه می‌کند. یک باتری کربن سیلیکونی (Si/C) با ظرفیت 480 میلی‌آمپرساعت در دل ساعت قرار گرفته که به آنر واچ 5 اجازه می‌دهد تا 15 روز شارژدهی داشته باشد.

ساعت Honor Watch 5 ردیابی GPS دقیق‌تری را نسبت به مدل قبلی خود ارائه می‌دهد. عملکرد «اسکن سلامت با یک کلیک» یکی از ویژگی‌های جدید و جذاب این ساعت هوشمند است که می‌تواند یک نمایش فوری از معیارهای سلامتی شما را فقط در عرض چند ثانیه ارائه کند. آنر واچ 5 مانند همتایان و رقبای خود، گزارش‌های دقیقی از وضعیت خواب و سلامت را در اختیارتان قرار می‌دهد و بیش از 300 واچ فیس از پیش نصب شده و تعداد بی‌شماری از حالت‌های ورزشی در آن وجود دارد.

ساعت هوشمند جدید آنر

آنر هنوز قیمت یا زمان دقیق عرضه این ساعت هوشمند جدید را برای هیچ بازاری تایید نکرده است.

همچنین بخوانید:
اگر پیکسل واچ ۳ بخرید، به‌زودی باید قید ساعت هوشمند خود را بزنید ساعت هوشمند Amazfit T-Rex 3؛ رقیب اقتصادی اپل واچ اولترا 2 تنها 300 دلار قیمت خواهد داشت عبارت 5ATM روی ساعت های هوشمند به چه معناست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*