اپل واچ سری ۹

اپل واچ سری 9 معرفی شد؛ جادو با تکنولوژی به سبک اپل

اپل واچ سری ۹، قدرتمندترین و جذاب‌ترین گجت پوشیدنی کوپرتینویی‌ها سرانجام معرفی شد. ساعت هوشمند Apple Watch Series 9 از ویژگی‌های جدید و جذاب و طراحی بروزشده بهره می‌برد. با معرفی و بررسی این ساعت هوشمند همراه گجت نیوز بمانید.

اپل پیش از معرفی سری گوشی‌های مورد انتظار آیفون ۱۵، اپل واچ سری ۹ را معرفی کرد. این ساعت هوشمند از نظر مشخصات فنی و ویژگی‌های جدید و البته طراحی، می‌تواند بهترین ساعت هوشمند بازار باشد. اپل واچ ۹ به یک ویژگی جدید به نام دابل تپ نیز مجهز شده که می‌تواند استفاده از این گجت را برای همیشه تغییر دهد.

اپل واچ سری ۹، سریع‌ترین ساعت هوشمند اپل

یکی از بزرگترین تغییرات ساعت هوشمند جدید اپل استفاده از تراشه S9 SiP جدید است. CPU این ساعت هوشمد دارای 5.6 میلیارد ترانزیستور، پردازنده گرافیکی 30 درصد سریعتر در مقایسه با نسل قبل و موتور عصبی چهار هسته‌ای اخصاصی اپل است. این تراشه می‌تواند به سادگی عملکرد نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل را تا دو برابر بهتر از نسل قبل کند.

اپل واچ ۹

این به معنای بهبود عملکرد ساعت در شرایط مختلف است به واچ او اس این امکان را می‌دهد تا عملکرد بهتر و دقیقت‌تری داشته باشد. این ساعت همچنین دارای یک تراشه نسل دوم اولترا واید بند است که به یافتن دقیق آیفون شما و جفت شدن اپل واچ با دیگر گجت‌های اپل کمک می کند. کاربران نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل می‌توانند بهتر و دقیق‏‌تر از قبل با استفاده از اپل واچ موقعیت گوشی آیفون گمشده خود را پیدا کنند. یکی دیگر از پیشرفت‌ها، روشن‌تر بودن صفحه‌نمایش است: اپل می‌گوید که روشنایی اپل واچ ۹ به 2000 نیت می‌رسد که دو برابر بیشتر از سری قبلی است.

طراحی اپل واچ ۹

طراحی اپل واچ ۹ تغییر بزرگی در مقایسه با گذشته نداشته اما حالا حاشیه‌هایی باریک‌تر دارد.

اپل واچ سری 9 همچنین ویژگی دابل تپ را ارائه می‌دهد که به شما این امکان را می‌دهد برای انجام کارهایی مانند پاسخ دادن به تماس تلفنی، انگشت اشاره و شست خود را به هم بزنید. این به نوعی شبیه به ویژگی ضربه زدن است که اپل با Apple Vision Pro نمایش داده است. این قابلیت برای تاخیر آلارم و … نیز کاربردی است.

قابلیت های Apple Watch Series 9

همان طور که انتظار داشتیم، ساعت اپل واچ سری ۹ از ویژگی‌هایی مانند تشخیص تصادف و تماس با نیروهای امدادی به صورت خودکار، پایش ۲۴ ساعته ضربان قلب، پایش کامل خواب کاربر و گزارش مشکلات خواب، کنترل عملکرد قلب و گزارش مشکلات جدی به کاربر، تشخیص میزان اکسیژن خون و هشدار کاهش اکسیژن، بررسی سطح VO2Max در فعالیت‌های ورزشی سنگین و … بهره می‌برد.

اپل واچ ۹

این ساعت هوشمند از حالت‌های ورزشی مختلفی پشتیبانی می‌کند و با پرداخت هزینه‌ای، می‌تواند از قابلیت‌های ویژه اشتراکی ورزش اپل بهره ببرید. البته برای ورزشکاران حرفه‌ای، اپل واچ اولترا ۲ گزینه بهتری به نظر می‌رسد.

اپل واچ نسل ۹ حالا هوشمندتر از همیشه شده است!

ساعت هوشمند جدید اپل حالا بیشتر از قبل با دستیار صوتی سیری جفت شده و می‌تواند نیاز کاربر به گوشی را در شرایط مختلفی کمتر کند. این مورد به لطف استفاده از یک تراشه قدرتمندتر ممکن شده است. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که به اپل واچ سری ۹ اضافه شده، امکان دابل تپ است. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا فعالیت‌های مختلفی را بدون نیاز به لمس ساعت انجام دهند.

رنگ بندی اپل واچ سری ۹

رنگ بندی اپل واچ سری ۹ را می‌توانید در این تصویر مشاهده کنید.

در کنار این موارد، ویژگی‌هایی که پیش از این هم در ساعت‌های اپل وجود داشتند، حالا با قدرت پردازشی بیشتر واچ ۹، می‌توانند بهتر از همیشه کار کنند.

قیمت اپل واچ سری ۹

کوپرتینویی‌ها اپل واچ سری ۹ را با قیمت ۳۹۹ دلار راهی بازارهای جهانی خواهند کرد. این ساعت هوشمند در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود و کاربران در مقایسه با سال‌های گذشته، می‌توانند بندهای بیشتری برای انتخاب داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*