ساعت هوشمند اپل واچ Ultra 2

اپل واچ اولترا 2 معرفی شد؛ از نوک قله تا ته دریا، با اسمارت واچ جدید اپل

اپل واچ اولترا 2 یک ساعت هوشمند همه فن حریف است که در هر شرایطی، شما را نا‌امید نمی‌کند. در ادامه با مشخصات Apple Watch Ultra 2 همراه می‌شویم و شگفتی‌های اسمارت واچ جدید اپل را برای شما شرح می‌دهیم.

در رویداد اپل ایونت 2023 و پس از معرفی اپل واچ سری 9، شاهد شاهکار بی رقیب این شرکت یعنی اپل واچ اولترا 2 بودیم و سپس به سراغ آیفون 15 رفتیم. این ساعت هوشمند قصد دارد تا شگفتی‌های نسخه اول را در یک لیگ بالاتر، در اختیار مردم قرار دهد و از ورزشکاران گرفته تا طبیعت گردان را جلوی دوستان خود، سربلند کند! اما چگونه؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

مشخصات فنی و باتری اپل واچ اولترا 2

اپل واچ اولترا 2

هرچند که این نسخه به مانند اپل واچ سری 9، از ترکیب پردازنده S9 SiP و U2 بهره می‌برد اما از نظر ظرفیت باتری‌، هیچ فرقی با اپل واچ اولترا ندارد. یعنی باتری اپل واچ اولترا 2 با هر بار شارژ شدن، می‌تواند کاربر خود را در حالت “low power mode” تا 72 ساعت همراهی کند که این عدد در استفاده عادی، تا 40 ساعت کاهش پیدا می‌کند. همچنین قابلیت فست شارژ هم برای اپل واچ اولترا جدید وجود دارد اما فعلا از مدت زمان لازم برای شارژ شدن، هیچ اطلاعاتی نداریم.

با این ساعت هوشمند، هیچ وقت آیفون را گم نمی‌کنید

به لطف استفاده از یکی از قوی‌ترین سیستم‌های GPS در جهان یعنی جی پی اس دوال فرکانسی، شما می‌توانید گوشی آیفون خود را در هرجایی که باشد، با دقیق‌ترین موقعیت پیدا کنید. طبق اطلاعات منتشر شده از تصاویر بدست آمده از رویداد اپل ایونت 2023، اپل واچ اولترا 2 شما را تا 6 متری آیفون راهنمایی می‌کند و سپس عملیات جستجو را به عهده شما می‌گذارد.

ته دریا یا نوک قله فرقی ندارد!

ساعت هوشمند اپل واچ Ultra 2

اگر به شنا علاقه دارید، می‌توانید اپل واچ اولترا جدید را تا عمق 40 متری آب هم به همراه خود داشته باشید. همچنین اگر کوه نور هستید یا به جستجو در دره‌ها علاقه دارید، می‌توانید تا ارتفاع منفی 500 متر یا 9 هزار متر بالاتر از سطح آب، روی ساعت هوشمند جدید اپل حساب کنید.

درخشان‌ترین صفحه نمایش ساعت‌های هوشمند، لقب اپل Watch Ultra 2 است

ساعت هوشمند Apple Watch Ultra 2

روشنایی صفحه نمایش اپل واچ اولترا 2 در حالت حداکثری به 3 هزار نیت می‌رسد. برای درک بهتر این عدد بد نیست اشاره کنیم که روشنایی صفحه نمایش گلکسی واچ 5 پرو در شرایطی که ابر و ماه و مه و خورشید و فلک دست به دست هم دهند، نهایتا به 2 هزار نیت می‌رسد. بد نیست اشاره کنیم که خود آیفون 15 پلاس هم در فاکتور «روشنایی صفحه نمایش» هم حسابی روی سامسونگی‌ها را کم کرده و عدد 2 هزار نیت را به ثبت رسانده. به هر حال از آن جایی که قشر ورزشکاران و طبیت گردها، اکثر خریداران اپل واچ Ultra 2 را تشکیل می‌دهند، پس طبیعی است که این ساعت هوشمند به صفحه نمایش فوق العاده روشنی هم مجهز شده باشد.

قابلیت دابل تپ، دسترسی بیشتر برای سیری و شخصی سازی دکمه اکشن باتن

اپل واچ اولترا 2

به کمک قابلیت دابل تپ در اپل واچ اولترا 2 شما می‌توانید هر دستوری را به کمک انگشت‌های دست خود، کنترل کنید:

  • نوک انگشت اشاره خود را به انگشت شصت بزنید تا آلارم غیر فعال شود
  • انگشت اشاره را خم و موقعیت مکانی خود را به ثبت کنید
  • و …

آیا در انجام حرکت با انگشت‌های خود محدودیتی دارید؟ همین موضوع باعث می‌شود تا با اپل Watch Ultra 2 به دنیای نامحدودیت‌ها قدم بگذارید.

علاوه بر این موارد، اکنون دست شما در شخصی سازی دکمه «اکشن باتن» بسیار بازتر است و می‌توانید روی کارکردهای مختلف، کاملا حساب باز کنید. سیری هم اختیارات بیشتری پیدا کرده است و اکنون می‌تواند مثل یک دستیار صوتی واقعی، در خدمت شما باشد و حتی مثل پرستار شخصی با شما رفتار کند. در کنار این موارد، حسابی می‌توانید از واچ فیس‌های جدید و کاربردی هم استفاده کنید.

مهربانی با مادر طبیعت

اپل واچ اولترا 2

شرکت اپل روی مسائل زیست محیطی، حساب ویژه‌ای باز کرده است و اکنون ادعا می‌کند که اپل Watch Ultra 2 یک محصول «کربن خنثی» است! به نظر شما این ادعا چقدر صحت دارد؟

قیمت اپل واچ اولترا 2

اپل واچ اولترا 2

هرچند که فعلا دست ما از ساعت هوشمند جدید اپل کوتاه است اما با توجه به این که قیمت اپل واچ اولترا 2 دقیقا 799 دلار اعلام شده، حدس می‌زنیم که این گجت هیجان انگیز به زودی راهی کشور ما هم شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*