لپ تاپ لنوو یوگا پرو 7

لنوو از لپ تاپ یوگا پرو 7 با پردازنده AMD و قابلیت‌های جذاب دیگر رونمایی کرد

لپ تاپ لنوو یوگا پرو 7 با پردازنده جدید Strix Point شرکت AMD معرفی شد. لپ تاپ Lenovo Yoga Pro 7 از نمایشگر ۱۴.۵ اینچی 2.8K بهره می‌برد و با قابلیت‌های قابل‌توجهی همراه شده است.

ایسوس اولین شرکتی بود که لپ تاپ های مجهز به تراشه Strix Point شرکت AMD را روانه بازار کرد و حالا نوبت به لنوو رسیده است که با لپ تاپ جدید خود به تیتر اول اخبار تکنولوژی تبدیل شود. لپ تاپ لنوو یوگا پرو 7 از تراشه رایزن AI 9 365 بهره می‌برد و قادر است قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار دهد.

لپ تاپ لنوو یوگا پرو 7 می‌تواند تمام نیازهای شما را برطرف کند

لپ تاپ لنوو یوگا پرو 7

لپ تاپ جدید لنوو با تمرکز بر هوش مصنوعی عرضه شده است. در لیست مشخصات این لپ تاپ نیز شاهد حضور یک واحد پردازش عصبی با قدرت ۵۰ تاپس هستیم. بدین‌ترتیب لنوو یوگا پرو 7 شرایط لازم برای پیوستن به برنامه Copilot+ Pc را دارد. شرکت سازنده ادعا می‌کند که ویژگی‌های هوش مصنوعی این لپ تاپ باعث می‌شود که افراد بتوانند پروژه‌های خود را با سرعت بیشتری پیش ببرند.

همچنین اضافه شدن X Power Software Accelerate تاثیر قابل‌توجهی در مشاهده سریع پیش‌نمایش‌ پروژه‌ها و گرفتن رندر و خروجی خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ جدید لنوو می‌توان به X Power Hardware Boost اشاره کرد. با کمک این سیستم لپ تاپ در هنگام لود کاری بالا نیز خنک باقی می‌ماند تا عملکرد پردازشی دچار افت نشود.

ابعاد لپ تاپ ۳۲۵.۵ در ۲۲۶.۴۹ در ۱۵.۶ میلی‌متر است و وزن آن نیز به ۱.۵۴ کیلوگرم می‌رسد. لپ تاپ لنوو یوگا پرو 7 با Yoga Premium Suite نیز همراه شده است که یعنی دکمه‌های کیبورد با لایه‌ای نرم پوشیده شده‌اند. این مسئله سبب می‌شود که هنگام تایپ کردن تجربه خوبی داشته باشید. چهار اسپیکر نیز وظیفه رساندن صدای باکیفیت را بر عهده دارند.

لپ تاپ لنوو یوگا پرو 7

در بخش نمایشگر شاهد حضور یک پنل ۱۴.۵ اینچی PureSight Pro LED هستیم که نسبت به پنل استفاده شده در مدل Hawk Point لنوو باکیفیت‌تر است. نمایشگر این لپ تاپ می‌تواند رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه کند. همچنین پنل ۱۰۰ درصد فضای رنگی sRGB و Adobe RGB را پوشش می‌دهد. لنوو تاییدیه‌های Tuv Rheinland را نیز برای نمایشگر دریافت کرده است که یعنی نمایشگر فشار چندانی به چشم وارد نمی‌کند.

در اکثر لپ تاپ های جدید برای کاهش ضخامت و وزن دستگاه بسیاری از پورت‌ها حذف شده‌اند. هرچند که خوشبختانه در لپ تاپ لنوو Yoga Pro 7 چنین مشکلی دیده نمی‌شود. در این لپ تاپ شاهد حضور یک پورت USB 4، یک پورت USB 3.2 Gen 2 Type-c، یک پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A، یک پورت HDMI 2.1 و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هستیم.

در بخش ارتباطات هم وای‌فای 6E و بلوتوث 5.3 دیده می‌شوند. لپ تاپ جدید لنوو دارای پردازشگر گرافیکی AMD RDNA 3 880M است و از ۳۲ گیگ رم LPDDR5X در کنار ۱ ترابایت حافظه SSD بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز دستگاه نیز توسط یک باتری ۷۳ وات‌ساعتی تامین می‌شود. لنوو برای لپ تاپ یوگا پرو 7 برچست قیمتی ۱۶۹۹ دلاری را در نظر گرفته است. این لپ تاپ تا اواخر ماه جاری راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
لپ تاپ لنوو تینک بوک 16 نسل 7 پلاس با پردازنده پرچمدار AMD معرفی شد لنوو با لپ تاپ ارزان قیمت تینک بوک ۱۶ نسل ۷ حریف اقتصادی می‌طلبد دل نسل جدید لپ تاپ های مبتنی بر هوش مصنوعی خود را راهی بازار کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*