کابل پاور بانک جدید شیائومی

کابل پاوربانک جدید شیائومی یک کاربرد بامزه هم دارد

شیائومی با طراحی نوآورانه در کابل پاوربانک جدید خود، بار دیگر استانداردهای صنعت پاوربانک‌ها را بالا برده و توجه کاربران را جذب خود کرده است.

شیائومی به تازگی یک پاوربانک جدید به نام Power Bank 10000 33W معرفی کرده بود. اما برخلاف آنچه نام آن نشان می‌دهد، این دستگاه ظرفیت 10,000 میلی‌آمپر ساعتی ندارد، بلکه یک پاوربانک با ظرفیت 5,500 میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ 33 وات پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد شیائومی از نام‌های گمراه‌کننده برای پاوربانک‌های جدید خود استفاده می‌کند و این کار باعث سردرگمی و نارضایتی مشتریان می‌شود.

اوایل این هفته، شیائومی پاوربانک جدیدی به نام Power Bank 25000 212W را عرضه کرد. در کمال تعجب ظرفیت این مدل هم با نامش مطابقت نداشت! در واقع این محصول هم دارای یک باتری 14,000 میلی‌آمپر ساعتی بود. با این وجود، یکی از ویژگی‌های جذاب این پاور بانک جدید شیائومی کابل آن بوده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

کابل پاور بانک جدید شیائومی با ویژگی حمل‌کننده

یکی از ویژگی‌های پاوربانک جدید شیائومی، کابل داخلی آن است. این کابل در یک محفظه روی پاور بانک قرار می‌گیرد و به عنوان بند نیز قابل استفاده است. این ویژگی برای افرادی که کابل‌های خود را گم می‌کنند، می‌تواند بسیار کاربردی باشد. با این حال، این کابل داخلی قابل تعویض نیست و اگر خراب شود، نمی‌توان آن را تعمیر یا تعویض کرد.

کابل پاور بانک جدید شیائومی

پاور بانک 25000 212W دارای یک پورت USB-C اضافی است که می‌توان از آن برای شارژ دستگاه‌های دیگر استفاده کرد. ظرفیت این پورت 22.5W است و می‌تواند به طور هوشمند توان را بین دستگاه‌های مختلف تقسیم کند. اما اگر پورت اصلی USB-C خراب شود، فقط می‌توانید از این پورت برای شارژ استفاده کنید.

هنوز معلوم نیست که آیا می‌توان از پورت USB-C دیگری برای شارژ کردن خود پاوربانک استفاده کرد یا خیر. اگر کابل اصلی پاور بانک جدید شیائومی خراب شود، ممکن است این محصول به طور کامل بلااستفاده شود.

حداکثر سرعت شارژ محصول جدید شیائومی 33W است. این یعنی می‌تواند در عرض نیم ساعت یک گوشی شیائومی 14پرو را حدود 51 درصد شارژ کند. علاوه بر این، Power Bank 25000 212W دارای ویژگی‌های اضافی مانند حالت جریان کم برای شارژ دستگاه‌های کم مصرف و پشتیبانی از فناوری‌های شارژ سریع PD 3.0 و QC 3.0 است. این پاور بانک کوچک و سبک است و به راحتی در جیب شما جا می‌شود. این محصول در رنگ‌های آبی و قهوه‌ای موجود و قیمت اصلی آن 149 یوان (حدود 21 دلار) است.

در گجت نیوز بخوانید:
شیائومی از دو پاوربانک جدید و قدرتمند رونمایی کرد شیائومی از پاوربانک جدید خود با چند لایه حفاظتی و طراحی شفاف رونمایی کرد بهترین پاوربانک ها و شارژرهای همراه جهان در سال ۲۰۲۳