فروش اقساطی پیکاپ KMC T8

شرایط فروش اقساطی پیکاپ KMC T8 و سدان جک EJ7 در شهریور 1403

شرکت کرمان موتور در اطلاعیه‌‌ای جدید، شرایط فروش اقساطی پیکاپ KMC T8 و سدان برقی جک EJ7 ویژه شهریور ماه 1403 را اعلام کرد.

طبق اطلاعیه شرکت کرمان موتور که از تارخ 18 شهریور ماه ۱۴۰۳ آغاز و تا 31 مرداد سال جاری ادامه خواهد داشت، دو خودرو کی ام سی T8 و سدان برقی کی ام سی EJ7 به‌صورت اقساطی و با قیمت مصوب به متقاضیان عرضه می‌شوند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام جزئیات این طرح همراه ما باشید.

جدول شرایط فروش اقساطی KMC T8 و جک EJ7 کرمان موتور – شهریور ۱۴۰۳

در این طرح فروش، پیکاپ KMC T8 در چهار رنگ سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری با قیمت مصوب 1 میلیارد و 697 میلیون تومان و با شرایط اقساطی به مبلغ پیش پرداخت 700 میلیون تومان و مابقی به‌صورت اقساط 18، 24 و 30 ماه به مشتریان عرضه می‌شود. اقساط این طرح به‌صورت هر 2 ماه یک چک محاسبه شده و تاریخ اولین چک نیز 1403/12/15 خواهد بود. مبلغ اقساط را می‌توانید به تفکیک در لیست پایین مشاهده کنید. شایان ذکر است موعد تحویل خودرو حداکثر ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

فروش اقساطی پیکاپ KMC T8

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور – KMC T8

سدان برقی جک EJ7 نیز با شرایط فروش اقساطی و قیمت مصوب 1 میلیارد و 325 میلیون تومان و پیش پرداخت 700 میلیون تومانی و مابقی به‌صورت اقساط 12 و 24 ماه به مشتریان عرضه می‌شود. اقساط این طرح به‌صورت هر 3 ماه یک چک محاسبه شده و تاریخ اولین چک نیز 1403/11/15 خواهد بود. شما میتوانید مبلغ اقساط این طرح را نیز در لیست پایین مشاهده کنید. موعد تحویل این خودرو نیز حداکثر 60 روز کاری خواهد بود.

فروش اقساطی پیکاپ KMC T8

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور – جک EJ7

گفتنی است، سند خودرو تا تسویه حساب قطعی در رهن شرکت باقی می‌ماند. همچنین خودروها با بیمه بدنه به مشتریان تحویل داده می‌شوند؛ ولی هزینه بیمه روی پیش پرداخت محاسبه می‌شود. به کلیه هزینه‌ها عوارض، بیمه شخص ثالث و سایر هزینه‌های قانونی نیز اضافه می‌شود.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*