تمسخر کنایه آنر به سامسونگ

آنر در تمسخر سامسونگ شورش را در آورده است

آنر که اخیراً گوشی تاشو فوق‌العاده باریک مجیک V3 را معرفی کرد، باری دیگر به محصول جدید سامسونگ کنایه زد؛ این بار در سطح خیابان!

آنر در جریان رویداد IFA 2024 به‌صورت رسمی از گوشی تاشو جدید خود با نام مجیک V3 رونمایی کرد و در این چند مدت به‌شدت روی تبلیغات درباره این محصول جدید متمرکز بود؛ به‌طوری که بعید است حداقل یک بار نام آن در اخبار گوشی های موبایل به چشمتان نخورده باشد. آنر در راستای تبلیغات برای این گوشی تاشو حتی ابایی از کنایه زدن به سامسونگ، غول فناوری کره‌ای که به‌تازگی گلکسی زد فولد 6 را روانه بازار کرد، ابایی نداشت. با این حال، به نظر می‌رسد آن‌ها از این رقیب کره‌ای دست‌بردار نیستند.

کنایه آنر به سامسونگ، این بار در سطح خیابان

آنر با کنایه زدن به سامسونگ در شبکه های اجتماعی به‌خاطر ضخامت زیاد گلکسی زد فولد 6 شروع کرد، ولی حالا رقابت به را به سطح خیابان کشیده است. اخیراً ونی با بنر تبلیغاتی آنر در خیابان‌های فرانسه دیده شد که در آن اشاره مجدد به سامسونگ توجه را به خود جلب می‌کند.

تمسخر کنایه آنر به سامسونگ

در این بنر نوشته شده که آنر مجیک وی 3 به عقیده «سم سانگ» (Sam Sung) بهترین گوشی تاشو دنیا است. سم سانگ که شباهت نام آن به سامسونگ جای بحث ندارد، با توجه به این بنر تبلیغاتی، فارغ‌التحصیل علوم زیست‌پزشکی از لندن است و مجیک وی 3 را «خیلی سبک‌تر و باریک‌تر» از گوشی کنونی خود می‌داند (بخوانید: گلکسی زد فولد 6).

در بنری دیگر روی ون‌های تبلیغاتی آنر، یک «سم سانگ» دیگر که مسئول گزینش از گلاسگو است، ادعا می‌کند گوشی تاشو جدید این شرکت «به راحتی بهترین گوشی تاشو» به حساب می‌آید.

تمسخر کنایه آنر به سامسونگ

این روش از تبلیغات در عرصه گوشی های موبایل اتفاق تازه‌ای نیست و سامسونگ و اپل، دو تولیدکننده محصولات پرچمدار همیشه در تبلیغات با یکدیگر رقابت کرده‌اند. اقدام آنر هم بدون شک در ابتدا به اندازه کافی برای جلب توجه مشتریان موثر بود، اما تمرکز بیش از حد روی رقابت با رقیب و کم‌کاری در معرفی قابلیت‌های محصول خود می‌تواند حتی به ضرر این شرکت چینی تمام شود.

در گجت نیوز بخوانید:
رنگبندی گلکسی S24 FE را در تصاویر جدید سامسونگ ببینید تصاویر اولین گوشی بدون دکمه شیائومی به بیرون درز پیدا کرد ویژگی های جدید رابط کاربری One UI 6.1.1 گوشی های سامسونگ اولین تصویر از نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ لو رفت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*