نتایج قرعه کشی ایران خودرو

نتایج قرعه کشی طرح فروش ایران خودرو در شهریور 1403 اعلام شد

نتایج قرعه کشی طرح فروش ایران خودرو در شهریور 1403 اعلام شد و ثبت نام کنندگان می‌توانند از برنده شدن یا نشدن خود باخبر شوند.

شرکت ایران خودرو لیست برندگان قرعه کشی ثبت نام کنندگان طرح فروش شهریورماه 1403 را اعلام کرد. بر اساس جدیدترین اخبار خودرو، مراسم قرعه کشی در روز یازدهم شهریورماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و به‌صورت مستقیم از سایت ایران خودرو و صفحه این شرکت در آپارات، پخش شد.

نحوه اطلاع از نتایج قرعه کشی ایران خودرو

حالا لیست برندگان و برگزیدگان اولویت بندی طرح فروش ایران خودرو منتشر شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir از نتایج آن باخبر شوند. همچنین نتایج این قرعه کشی از طریق پیامک به ثبت نام کنندگان اعلام می‌شود.

در این طرح فروش، خودروهای هایما 7X، هایما S7 پلاس، هایما S5، پژو 207 آی دنده دستی با موتور Tu5، پژو 207 آی دستی با موتور TU3،‌ رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی، تارا دنده دستی، ریرا، تارا اتوماتیک و خودروهای برقی لونا GRE و فاو بستیون نات عرضه شدند.

ایران خودرو در این طرح 120 هزار دستگاه خودرو را با موعد تحویل تا پایان سال جاری عرضه کرد. از این تعداد، 50 درصد ظرفیت به طرح مادران و 20 درصد نیز به خودروهای فرسوده اختصاص داشت و تنها 30 درصد از متقاضیان عادی امکان ثبت نام این محصولات را داشتند. در نهایت بیش از 3 میلیون و 280 هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند که شامل متقاضیان وکالتی، متقاضیان عادی، متقاضیان طرح جوانی جمعیت و متقاضیان خودروهای فرسوده می‌شدند.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: