سایپا دیزل

پیش فروش محصولات سایپا دیزل در شهریور 1403 آغاز شد

سایپا دیزل در طرح جدید خود محصولاتش را به صورت پیش فروشی به همراه تسهیلات بانکی در شهریور ماه 1403 عرضه خواهد کرد.

گروه خودروسازی سایپا دیزل که در سال 1342 تاسیس شد، در کنار تولید برخی قطعات کامیون‌ها با شرکت‌های بزرگی همچون فوتون، رنو فرانسه و دانگ فنگ پیمان همکاری بست و محصولات آن‎‌ها را در ایران مونتاژ نمود.

آغاز پیش فروش محصولات سایپا دیزل

طرح پیش فروش محصولات سایپا دیزل از روز سه شنبه 20 شهریور ماه 1403 آغاز خواهد شد. در این طرح محصولاتی همچون کشنده آرتا KX520، کامیون فوتون ام 4 با ظرفیت 805 تن و فوتون ام 4 با ظرفیت 6 تن عرضه خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند، خرید خود را از طریق دریافت وام و تسهیلات بانکی ثبت نهایی کنند. لازم به ذکر است که پرداخت‌ها مطابق با طرح مرحله‌ای-تسهیلاتی انجام خواهد شد.

پیش فروش سایپا دیزل

همچنین لازم به ذکر است که دریافت وام و تسهیلات بانکی براساس ضوابط و اعتبار سنجی است. چنانچه متقاضیان خواهان خرید خودروهای نام برده هستند، از ساعت 8 صبح 20 شهریور ماه امکان ثبت نام در این طرح را دارند.

زمان تحویل خودروها از طریق نمایندگی‌های سایپا اطلاع رسانی خواهد شد و علاوه بر آن ثبت نام به صورت دستی، براساس پیش فاکتورهای صادر شده از شرکت است که چک‌های صیادی در زمان ثبت نام از متقاضیان دریافت می‌شود.

زمان تحویل این محصولات، آذر ماه سال جاری و مطابق اولویت ثبت نام‌ها است. همچنین به هنگام تکمیل ظرفیت ثبت نامی انجام نخواهد شد و شرکت سایپا مسئولیتی در برابر مازاد تقاضای موجوده ندارد.

پیشینه خبر:
فروش اقساطی محصولات فردا موتورز در شهریور ماه شروع شد نتایج قرعه کشی طرح فروش ایران خودرو در شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*