ارز دیجیتال سولانا

آیا ارز دیجیتال سولانا در آستانه یک رالی صعودی است؟

در بازار آشفته کریپتو، ارز دیجیتال سولانا وضعیت حساس و بحرانی دارد. سناریوهای پیش رو برای رمزارز SOL چیست و آیا منتظر رالی صعودی باشیم؟

بازار ارزهای دیجیتال به رهبری بیت کوین، اوضاع و احوال خوبی ندارد و اغلب آلت‌کوین‌ها و حتی میم‌کوین‌ها به تبعیت از آن وارد روندهای خرسی و نزولی شده‌اند. یکی از رمزارزهای آینده‌دار مارکت کریپتو که مدتی است سرگیجه گرفته و سرمایه گذارانش را ناامید کرده، سولانا است.

ارز دیجیتال سولانا در یک دوراهی مهم

خبر خوب این که سولانا در حال صدور سیگنال‌های مثبت است و انتظار می‌رود مقاومت مهم 137 دلار را از دست ندهد. نوسانات اخیر این آلت کوین، معامله‌گران و هولدرها را خسته و بی‌حوصله کرده و برای این که بتواند دوباره به مدار صعودی بازگردد، مهم است که سطح 137 دلار را پرقدرت بشکند.

ارز دیجیتال سولانا

با نگاهی به تایم فریم 4h می‌بینیم که قیمت سولانا پایین‌تر از میانگین متحرک ساده 100 روزه قرار دارد، اما خبر خوب این که روند صعودی چشمگیری را آغاز کرده و در حال صعود به مقاومت مهم 137 دلار است. هم اکنون SOL از سطح حمایتی 118 دلار یک کامبک قدرتمند را آغاز کرده و نشان می‌دهد که معامله گران و خریداران نسبت به آینده آن امیدوار شده‌اند.

در حال حاضر شاخص آر اس آی یا قدرت نسبی، عدد 43 را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد در حال تلاش برای رسیدن به عدد 50 است. در صورتی که شاخص RSI از 50 بالاتر برود، فشار خرید افزایش می‌یابد و حرکت به سمت اهداف بعدی آسان‌تر خواهد شد.

ارز دیجیتال سولانا

با عبور موفقیت‌آمیز سولانا از مقاومت 137 دلار و شکستن پرقدرت آن به سمت بالا، می‌توان هدف بعدی را روی محدوده 164 دلار بست. سناریوی بدبینانه این است که ارز دیجیتال سولانا قادر به شکستن مقاومت خود نمی‌شود و ناگزیر، به همان سطح 118 دلار سقوط می‌کند و البته که این بار حمایت‌های بعدی را امتحان خواهد کرد.

در زمان نگارش این مطلب، هر واحد از رمزارز SOL با قیمت 129.7 دلار معامله می‌شود. ارزش بازار سولانا 60.5 میلیارد دلار شده و این در حالی است که حجم معاملات روزانه آن حدود 68 درصد افت داشته و به 1.118 میلیارد دلار کاهش یافته است. به نظر شما سولانا از مقاومت مهم خود به سلامت عبور خواهد کرد؟

در گجت نیوز بخوانید:
آیا باید منتظر ریزش قیمت اتریوم باشیم؟ بیت کوین در سراشیبی سقوط؛ تحلیلگران چه می‌گویند؟ آیا ارز دیجیتال دوج کوین شما را پولدار خواهد کرد؟ پیش‌بینی قیمت توکن داگز؛ هدف بعدی Dogs چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*