برند اکسید

اکسید با کسب رتبه سوم جی دی پاور، در میان برترین‌های صنعت خودرو قرار گرفت

شرکت اکسید با کسب رتبه سوم در گزارش تجربه هوشمند خودرو جی دی پاور، در آگوست 2024، به‌عنوان یکی از پیشروهای فناوری هوشمند خودرو معرفی شد.

برند اکسید اخیرا با کسب مقام سوم در گزارش سال 2024 وب سایت موسسه معتبر “جی دی پاور” به دستاورد مهم دیگری دست یافته است. اینگونه موفقیتها در واقع نشان دهنده تلاش مداوم برند اکسید برای حفظ برتری خود در فناوری هوشمند خودرو و همچنین حضور روز افزون در بازار جهانی است. همچنین از آنجایی که این برند مشتاقانه منتظر شروع “نشست جهانی کاربران” در ماه اکتبر 2024 است ، تلاش میکند به تقویت ارتباط خود با مصرف کنندگان رده بالا در سراسر جهان ادامه دهد.

موفقیت اکسید در کسب رتبه سوم گزارش سالیانه موسسه جی دی پاور

در تاریخ 15 آگوست 2024 ، شرکت اکسید در شهر هانگژو مفتخر به کسب مقام سوم در “گزارش تجربه هوشمند خودرو” موسسه جی دی پاور شد. این گزارش عملکرد قوی برند اکسید در زمینه ی توسعه فناوری های هوشمند را (با کسب امتیاز 571) تحسین کرده و این برند را در میان مدعیان اصلی صنعت خودرو قرار داده است. گزارش تجربه هوشمند خودرو در واقع کیفیت و تجربه ی رانندگی را بر طبق 31 ویژگی فناوری اصلی ارزیابی می‌کند که هر دو دسته کابین هوشمند و رانندگی هوشمند را شامل میشود.

بیشتر بخوانید:

اکسید در نمایشگاه خودرو پکن از سدان تمام الکتریکی اکسلانتیکس ES رونمایی می‌کند

موسسه جی دی پاور که همواره به دلیل ارزیابی های مستقل و بی طرفانه ی خود در جهان شناخته می شود ، از سال 1968 یکی از موسسات پیشرو در زمینه ی ارزیابی و تحقیق در صنعت خودرو بوده است. گزارش تجربه هوشمند خودرو نیز یک گزارش کلیدی است که نوآوری برندهای مختلف خودرو را مورد ارزیابی قرار میدهد. امتیاز چشمگیر اکسید در این گزارش نه تنها نشان دهنده توانایی های تکنولوژیک این شرکت است ، بلکه اعتماد رو به رشد مصرف کنندگان به این برند را نشان می دهد.

برند اکسید

این دستاورد مهم در واقع مهر تاییدی است بر تعهد اکسید به نوآوری به ویژه در زمینه استفاده از انرژی های جدید و فناوری های هوشمند ، که در واقع به دو رکن اساسی در استراتژی توسعه این برند تبدیل شده اند. علاوه بر این شرکت برند اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ، نمایشگاهی که فناوری های پیشرفته ای مانند سیستم های رانندگی هوشمند و خودروی مفهومی E08 را به نمایش گذاشت ، شهرت این برند را به عنوان یک رهبر نوآور در زمینه صنعت خودرو تقویت کرد.

اکسید: روایت هفت سال پیشرفت مداوم

از زمان معرفی خودرو مفهومی اکسید تی ایکس (EXEED TX) در نمایشگاه خودرو فرانکفورت هفت سال پیش ، اکسید سفری پرتلاش را برای گسترش در سطح جهانی آغاز کرده است. این برند در سال 2021 با عرضه مدل TX وارد بازارهای خارجی شد. در طول این سال ها ، اکسید به طور مداوم توانسته است اعتماد و توجه مشتریان رده بالا را در مناطق مختلف جهان از جمله اروپای شرقی، خاورمیانه و آمریکای جنوبی به خود جذب کند.

برند اکسید

رویکرد برند اکسید نسبت به گسترش بازار خود همواره متمایز از روش‌های سنتی بوده و بر ایجاد یک برند لوکس از طریق ابداعات مستمر و همکاری‌های استراتژیک تمرکز دارد. شرکت در رویدادهای معتبر مانند نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو و همچنین تعامل با افراد مشهور در اروپای شرقی نقش مهمی در تقویت ارزش برند اکسید ایفا کرده است. حضور این برند در خاورمیانه ، به ویژه از طریق رویدادهای EXEEDER ، نیز نمایانگر تعهد اکسید به ارتباط با مشتریان در سطح عمیق‌تر است. شعار برند اکسید (BORN FOR MORE) نیز متناسب با میل مخاطبانِ هدفِ این برند برای جابجایی مرزهای رانندگی طراحی شده است.

چشم انداز اکسید در “اجلاس جهانی کاربران”

اکسید هم اکنون در حال آماده شدن برای “اجلاس جهانی کاربران” 2024 است که اواسط اکتبر در چین برگزار میشود. اکسید قصد دارد از این رویداد برای نمایش آخرین نوآوری های خود استفاده کند و فرصتی را برای شرکت کنندگان فراهم کند تا مستقیماً با تیم های طراحی و مهندسی خود در تعامل باشند. در این اجلاس همچنین یک روز به طور ویژه به امر فناوری اختصاص داده خواهد شد که طی آن فناوری های جدید ، از جمله در زمینه روباتیک ، رونمایی خواهند شد.

همچنین با تکیه بر موفقیت اجلاس سال گذشته ، اکسید قصد دارد کمپین استخدام جهانی KOC 2024 را راه اندازی کند. این کمپین به دنبال افرادی است که در گسترش و ترویج محصولات ، مدیریت گروه و سازماندهی رویدادها مهارت دارند. این افراد به شهر ووهو دعوت خواهند شد و به عنوان “دوستان برند” اکسید مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

ویدیو مرتبط:

در گجت نیوز بخوانید:
چری اکسید TXL مدل 2025 با امکانات بالا و طراحی جذاب روانه بازار شد اکسید استرا ET عرضه شد؛ کراس اوور الکتریکی جدید برند لوکس چری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*