معرفی ایرپاد مکس نسل 2 در رویداد اپل

اپل امشب از ایرپاد مکس نسل 2 هم رونمایی می‌کند

در حالی که فقط چند ساعت به برگزاری رویداد اپل باقی مانده است، گزارشی از معرفی ایرپاد مکس نسل 2 – AirPods Max Gen 2 در آن حکایت دارد.

همان‌طور که از مدتی قبل اعلام شد، امشب ساعت 8:30 به وقت تهران طی رویداد سالانه جدید اپل از سری جدید آیفون به‌صورت رسمی رونمایی خواهد شد. حالا گزارشی جدید نشان می‌دهد که بر خلاف انتظار، ایرپاد مکس نسل 2 هم در جریان رویداد اپل به نمایش گذاشته خواهد شد.

ایرپاد مکس نسل 2، محصول جدید دیگر در رویداد اپل

تا به اینجا پیش‌بینی می‌شد اپل در این رویداد سری آیفون 16 شامل نسخه‌های استاندارد، پلاس، پرو و صد البته آیفون 16 پرو مکس را در کنار اپل واچ جدید معرفی کند. حالا «مارک گورمان» (Mark Gurman)، افشاگر شناخته‌شده در ساعت‌های باقی‌مانده به رویداد اپل می‌گوید که در این رویداد ایرپاد مکس نسل 2 هم معرفی خواهد شد.

این افشاگر پیش‌تر معرفی دومین نسل ایرپاد مکس در رویداد پیش رو اپل را متحمل نمی‌دانست؛ با استناد به این‌که موجودی اپل از این هدفون کماکان زیاد است و در این وضعیت، لزومی به عرضه نسل جدید حس نمی‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد حالا منابع او از تصمیم اپل برای رونمایی از نسل دوم این هدفون در رویداد امشب خبر داده‌اند.

معرفی ایرپاد مکس نسل 2 در رویداد اپل

انتظار می‌رود ایرپاد مکس نسل دوم با ارتقا در زمینه‌هایی نظیر نویز کنسلینگ فعال و افزوده شدن قابلیت‌های صوتی تطبیق‌پذیر، تجربه شنیداری خیلی باکیفیت‌تری را به کاربران ارائه بدهد. نویز کنسلینگ فعال را می‌توان یکی از برگ‌های برنده ایرپاد مکس دانست و اپل هم با آگاهی به این موضوع، به آن بهبود بخشیده است.

صدای تطبیق‌پذیر هم که در مقطع کنونی کاربران ایرپاد پرو از آن برخوردارند، خروجی صدا را با توجه به محیط اطرافتان به‌صورت پویا تنظیم می‌کند تا بهترین تجربه شنیداری ممکن را در هر شرایط داشته باشید. گورمان همچنین اشاره کرد که نسل بعدی ایرپاد مکس هم به‌جای پورت لایتنینگ، از یواس‌بی سی بهره می‌برد.

معرفی ایرپاد مکس نسل 2 در رویداد اپل

با وجود این، نباید انتظار تغییری اساسی در طراحی AirPods Max را داشت. بر اساس گزارش‌های قبلی، بخش عمده طراحی ایرپاد مکس جدید دست‌نخورده باقی می‌ماند و شاید صرفاً رنگ‌های جدیدی برای این هدفون اپل در نظر گرفته شود.

در گجت نیوز بخوانید:
مشکل کمبود حافظه بالاخره در آیفون ۱۶ پرو حل می‌شود آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس اپل؛ جمع بندی اطلاعات قبل از معرفی شایعات آیفون SE 4، از یک قاتل خون‌خوار برای پرچمداران خبر می‌دهند! فیلمبرداری با دوربین آیفون ۱۶ پرو، حرفه‌ای‌تر می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*