تصویر و جزئیات لو رفته نسخه مشکی هواوی میت ایکس تی - Huawei Mate XT

تصویر و جزئیات میت XT، گوشی تاشو پرادعای هواوی افشا شد

در نزدیکی معرفی رسمی از میت ایکس تی (Mate XT)، گوشی تاشو جدید هواوی با قابلیت تا شدن از سه نقطه، مشخصات نسخه مشکی لو رفت.

هواوی برنامه دارد در 10 سپتامبر مصادف با 20 شهریور از میت ایکس تی، گوشی تاشو پرچمدار خود با قابلیت تا شدن از سه نقطه رونمایی کند. در این مدت جزئیات و تصاویری از این گوشی جدید به بیرون درز پیدا کرد و پس از آن، تیزرهایی رسمی از آن منتشر شد. حالا نسخه مشکی هواوی میت XT در فروشگاه آنلاین «وی‌مال» (Vmall) بارگذاری شده و به‌لطف آن، تصویر و برخی از جزئیات این گوشی در دسترس قرار گرفته است.

مشخصات نسخه مشکی هواوی میت XT

فروشگاه آنلاین وی‌مال اخیراً هواوی میت ایکس تی را برای پیش‌فروش قرار داد. در ابتدا نسخه قرمز این گوشی تاشو با مشخصات آن در این فروشگاه بارگذاری شده بود، اما به‌تازگی نسخه مشکی به آن اضافه شد.

نسخه مشکی گوشی ترپیل فولد هواوی با عنوان «Dark Black» مشابه نسخه قرمز از فریم طلایی و حاشیه طلایی جزیره دوربین و حتی لولاهای طلایی بهره می‌برد. اگرچه جزئیات این نسخه مشخص نیست، گزارش‌ها حکایت از این دارند که در دو مدل عرضه می‌شود؛ یکی با رم 16 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایت و دیگری هم با رم 16 گیگابایت و حافظه 1 ترابایت.

تصویر و جزئیات لو رفته نسخه مشکی هواوی میت ایکس تی - Huawei Mate XT

در فروشگاه وی‌مال همچنین ذکر شده است که هواوی میت XT در 30 سپتامبر مصادف با 20 شهریور رسماً به فروش گذاشته خواهد شد. البته بنا به شنیده‌های اخیر، تعداد محدودی از این گوشی در بازار عرضه می‌شود.

با توجه به گزارش‌ها، نمایشگر این گوشی تریپل فولد در حالت باز به 10 اینچ می‌رسد. داخل پانچ حول این نمایشگر یک سنسور 8 مگاپیکسلی سلفی قرار دارد و در پنل پشتی سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 13 مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی جا گرفته‌اند. توان پردازشی آن را هم یک چیپست Kirin سری 9 تامین می‌کند.

نسخه قرمز هواوی میت ایکس تی - Huawei Mate XT

میت XT تحت «آلتیمیت دیزاین» (Ultimate Design)، برند لوکس هواوی عرضه می‌شود و انتظار می‌رود 15 هزار یوان برابر با حدود 2 هزار و 100 دلار قیمت داشته باشد. با این محدوده قیمت، این ساخته جدید هواوی با گوشی‌هایی نظیر گلکسی زد فولد ۶ رقابت می‌کند.

در گجت نیوز بخوانید:
تماشا کنید: گوشی تاشو جدید هواوی که از سه نقطه تا می‌شود تصاویر گوشی تاشو هیجان‌انگیز جدید هواوی لو رفت گلکسی اس ۲۵ اولترا باریک ترین پرچمدار سامسونگ خواهد بود تصاویر اولین گوشی بدون دکمه شیائومی به بیرون درز پیدا کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*