اپل AirPods 4

ایرباد جدید اپل AirPods 4 با درگاه Type-C و دو نسخه متفاوت رونمایی شد

اپل AirPods 4، چهارمین نسل هندزفری بلوتوثی ایرپادز اپل در دو نسخه استاندارد و مجهز به فناوری نویز کنسلینگ و امکانات جدید رونمایی شد.

اپل شب شلوغی را در رویداد It’s Glowtime می‌گذارند. این کمپانی پس از معرفی اپل واچ سری ۱۰ و چندین محصول دیگر خود، نسل جدید ایرپادز با نام ایرپادز 4 را نیز معرفی کرد. این دستگاه با طراحی جدید و بهبود یافته، «راحت‌ترین ایرپادز تاکنون» لقب خواهد گرفت. اپل AirPods 4 با حفظ طراحی باز، کیفیت صدای به طور قابل توجهی بهبود یافته و پشتیبانی از صدای فضایی شخصی‌سازی شده را ارائه می‌دهد.

دو مدل استاندارد و پیشرفته اپل AirPods 4

این هدفون‌ها در دو مدل عرضه خواهند شد که شامل یک مدل پایه و یک مدل پیشرفته‌تر با قابلیت حذف نویز است. این اولین بار در سری ایرپادز است که اپل از فناوری حذف نویز (Noise Canceling) استفاده می‌کند.

اپل همچنین ویژگی‌های بهبود یافته Find My را برای ایرپادز اضافه کرده است. به‌طور مثال یک بلندگو داخل کیس اضافه شده که پیشتر فقط در مدل پرو بود. همچنین برای نخستین بار از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

اپل AirPods 4

با انتشار سیستم عامل iOS 18، اپل به مدل‌های ایرپادز، از جمله پرو، تعاملات جدید سیری را اضافه می‌کند. این ویژگی که برای اولین بار در WWDC امسال اعلام شد، به شما اجازه می‌دهد سر خود را تکان دهید تا به سوالات سیری پاسخ دهید.

سری استاندارد ایرپادز آخرین بار در سال 2021 با معرفی ایرپادز نسل سوم به‌روز شد که شکل کوتاه و برجسته ایرپادز پرو را اتخاذ کرد، اما فاقد حذف نویز و تناسب داخل گوش بود. این محصول ظاهراً فروش زیادی نداشت و اپل همچنان نسل دوم ایرپادز با شکل اصلی را در خط تولید خود حفظ کرده بود.

آخرین به‌روزرسانی ایرپادز اپل در سپتامبر 2023 انجام شد، زمانی که نسخه دوم نسل دوم پرو، یک کیس شارژ USB-C جدید و پشتیبانی از صدای بدون افت (هنگام جفت شدن با Vision Pro) را به دست آورد.

قیمت ایرپادز ۴ اپل

نسخه استاندارد چهارمین نسل AirPods با قیمت ۱۲۹ دلاری عرضه خواهد شد، در حالی که اگر نسخه مجهز به فناوری نویز کنسلینگ آن را سفارش دهید، باید ۵۰ دلار بیشتر (۱۷۹ دلار) بپردازید.

در گجت نیوز بخوانید:
آیا هدفون‌های بی‌سیم ایرپادز اپل ضد آب هستند؟ اپل ایرپاد پرو ۲ با باتری قوی‌تر و قابلیت‌های جذاب معرفی شد اگر از کیفیت صدای ایرپادز خود راضی نیستید، این ۶ راهکار را امتحان کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*