آپنه خواب اپل واچ

قابلیت تشخیص بیماری آپنه خواب به اپل واچ می آید

ساعت هوشمند اپل حالا با قابلیت های جذاب‌تری همراه شده است.اپل واچ – Apple Watch هوشمندتر شده و می‌تواند بیماری آپنه خواب را هم تشخیص دهد.

ساعت هوشمند اپل با قابلیت‌های سلامتی‌محور فراوانی همراه شده است. هرچند اپل قصد دارد با اضافه کردن یک قابلیت جدید آن را بهتر از گذشته کند. اپل امشب طیف گسترده‌ای از محصولات را معرفی کرده است و توانسته اخبار تکنولوژی را کاملا در اختیار خود در آورد. در میان محصولات جدید نیز اپل واچ سری 10 دیده می‌شوند. این محصول در کنار اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 به قابلیت تشخیص بیماری آپنه خواب مجهز شده‌اند.

اپل واچ با تشخیص آپنه خواب آرامش را به شما هدیه می‌دهد

آپنه خواب یک بیماری فوق‌العاده آزاردهنده است که باعث می‌شود فرآيند نفس کشیدن در خواب به‌صورت ناگهانی قطع شود. در این حالت فرد دچار حالت خفگی می‌شود و با اضطراب شدیدی از خواب بیدار می‌شود. هرچند که در لحظات اولیه امکان نفس کشیدن ندارد و ممکن است دچار وحشت شود. البته که آپنه خواب می‌تواند به‌صورت جزئی‌تر یا شدید‌تر بروز کند؛ اما در هر صورت وحشتناک است.

آپنه خواب اپل واچ

حالا اپل در تلاش است با اضافه کردن قابلیت تشخیص بیماری آپنه خواب به اپل واچ امکان تشخیص زودهنگام این بیماری در مراحل اولیه و درمان آن را فراهم کند. البته پیشتر نیز سامسونگ در گلکسی واچ این قابلیت را اضافه کرده بود؛ اما اپل تاکید دارد که فناوری استفاده شده توسط آنها دقت بسیار زیادی دارد و توانسته پژوهشگران را نیز تحت‌تاثیر قرار دهد.

اپل ادعا می‌کند که با استفاده از شتاب‌سنج موجود در ساعت های هوشمند خود هرگونه اختلال مربوط به تنفس را تشخیص می‌دهد. بدین‌ترتیب شما می‌توانید صبح پس از بیدار شدن کیفیت خواب خود را در برنامه Health مشاهده کنید. شرکت اپل اعلام کرد که به‌زودی تاییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا را برای فعال کردن این قابلیت در Apple Watch  دریافت خواهد کرد. پس از آن نیز این قابلیت در بیش از ۱۵۰ کشور و منطقه فعال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
اپل واچ سری ۱۰ با طراحی جدید و نمایشگر بزرگتر رونمایی شد اپل واچ اولترا ۲ معرفی شد؛ از نوک قله تا ته دریا، با اسمارت واچ جدید اپل ساعت هوشمند Amazfit T-Rex 3؛ رقیب اقتصادی اپل واچ اولترا 2 تنها 300 دلار قیمت خواهد داشت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*