دانلود آخرین قسمت گرند تور (قسمت 4 فصل 5 - قسمت 1 فصل 6)

دانلود آخرین قسمت برنامه گرند تور با زیرنویس اختصاصی گجت نیوز

آخرین قسمت برنامه گرند تور بالاخره منتشر شد و در ادامه می‌توانید اپیزود نهایی The Grand Tour با زیرنویس فارسی گجت نیوز را دانلود کنید.

جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می، ترکیب سه‌نفره‌ای که سال‌ها در عرصه برنامه‌های تلویزیونی حوزه خودرو درخشیدند، بالاخره به پایان راه خود رسیدند. همان‌طور که پیش‌تر وعده داده شده بود، آخرین قسمت برنامه گرند تور (The Grand Tour) با حضور این سه مجری تحت عنوان One for the Road بالاخره رسماً منتشر شد.

دانلود قسمت آخر برنامه گرند تور به‌همراه زیرنویس فارسی

در ادامه می‌توانید آخرین قسمت برنامه گرند تور را در کیفیت‌های مختلف با زیرنویس فارسی اختصاصی گجت نیوز دانلود کنید. در این قسمت، سه مجری دوست‌داشتنی دنیای خودرو پا به آخرین ماجراجویی مشترک خود در زیمبابوه می‌گذارند. در این اپیزود کلارکسون، هموند و می به ترتیب پشت فرمان لانچیا مونته‌کارلو، فورد کاپری ۳ لیتری و ترایمف استَگ می‌نشینند؛ سه خودرویی که همیشه می‌خواستند داشته باشند.

با وجود این، ریچارد هموند به‌تازگی تایید کرد که علی‌رغم خداحافظی تیم سه‌نفره آن‌ها با گرند تور، این برنامه کماکان با مجری‌های جدید ادامه پیدا خواهد کرد. البته هموند اظهار داشت که در جریان جایگزین‌های در نظر گرفته شده برای آن‌ها نیست، ولی نسبت به اشخاص جدیدی که سکان این برنامه را در دست می‌گیرند هیجان‌زده است و همچنین به عقیده او، این جایگزین‌ها باید نسبت به دنیای خودرو علاقه‌ای ویژه داشته باشند.

انتظار می‌رفت قسمتی که در آن سه مجری اصلی با بینندگان خداحافظی می‌کنند چهارمین قسمت از فصل پنجم باشد، ولی در آمازون پرایم به‌عنوان اولین قسمت از فصل ششم این برنامه قرار گرفته است. اولین قسمت از گرند تور در سال 2016 پس از قطع همکاری کلارکسون و دوستانش با بی‌بی‌سی برای برنامه تاپ گیر به مرحله پخش رسید.

دانلود برنامه گرند تور - قست 4 فصل 5 (قسمت 1 فصل 6 با توجه به آمازون پرایم)
  • زبان: انگلیسی
  • کشور: بریتانیا
  • زمان : 2 ساعت و 10 دقیقه
  • کیفیت : 720p
  • حجم فایل : 2.02 گیگابایت
دانلود ویدیو با کیفیت 720p