اچ تی سی 10

اچ تی سی ۱۰ در GFXBench به چالش کشیده شد

شاید برای بسیاری از دوستداران محصولات اچ تی سی ، دوازدهم آوریل (۲۴ فروردین) روز هیجان انگیزی باشد و آن دقیقا زمانی است که اچ تی سی قصد دارد پرچمدار جدید خود را معرفی کند؛ گوشی اچ تی سی ۱۰ ( HTC 10 ) که در چند هفته اخیر خبر های زیادی راجع به آن گفته شده و اکنون در GFXBench به چالش کشیده شد است.


از تفسیر طراحی مشخصات سخت افزاری ااچ تی سی ۱۰ ( HTC 10 )، به نظر می رسد که مدیران این کمپانی قصد دارند بیشتر زمان خود را صرف تکرار موضوعاتی کنند که از قبل و در چند هفته گذشته در مورد این گوشی عنوان شده است.

اکنون بنچمارک گوشی اچ تی سی ۱۰ در GFXBench منتشر شده و ظاهرا برخی از مشخصات کلیدی شایع شده در مورد این گوشی را تایید کرده و حتی جزئیات کمی از امکانات جدید آن را نیز نشان می دهد.

اطلاعات ثبت شده از این دستگاه در بنچمارک GFXBench، گوشی هوشمند ۵.۱ اینچی با کیفیت تصویری کواد اچ دی (رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل) و تراکم پیکسلی ۵۷۶ پیکسل بر اینچ را نشان می دهد که از این حیث همتراز با گوشی گلکسی اس ۷ سامسونگ است.

اچ تی سی ۱۰ ( HTC 10 ) از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام با چهار هسته سفارشی Kryo  و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰، قدرت می گیرد. از دیگر ویژگی های این گوشی می‌توان به ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آن اشاره کرد.

اگر بخواهیم نگاهی به دوربین‌های  گوشی اچ تی سی ۱۰ بیندازیم، باید گفت این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی در عقب و دوربینی ۵ مگا پیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت در جلو بوده که به نظر می‌رسد در مقایسه با دوربین‌های ۲۰ و ۴ مگا‌پیکسلی در گوشی وان ام ۹ تغییر قابل ملاحظه ای کرده است.

اما پس چه چیزی در این بنچمارک منتشر شده جدید به نظر می رسد؟ در پاسخ به این سوال مطمئنا می‌توان به گام شمار اضافه شده به گوشی اچ تی سی ۱۰ اشاره کرد که خوشبختانه با اپلیکیشن اختصاصی سلامت نیز هماهنگی دارد و همچنین به نظر می رسد که عملکرد دوربین اچ تی سی ۱۰ در نهایت از حالت HDR قدیمی (تصویر برداری دامنه داینامیک بالا؛ در عکاسی به مجموعه ای از تکنیک هایی گفته می شود که امکان وجود دامنه داینامیک روشنایی بیشتری بین نقاط تاریک و روشن را فراهم می کند) به حالت HDR بلادرنگ که به صورت خودکار عمل می کند، انتقال یافته است. این یک ویژگی ساده به حساب می آید اما برای کاربران معمولی گوشی‌های هوشمند می‌تواند مزیت‌هایی را نیز به همراه داشته باشد.

در حال حاضر و با وجود اطلاعات درز شده از گوشی HTC 10 می توان منتظر دستگاهی با عملکرد بالا بود. حداقل بر روی کاغذ که اینچنین است. اما برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر تا ۲۴ فروردین که این پرچمدار جدید معرفی خواهد شد، صبور بوده و با گجت نیوز همراه باشید.

تصاویری ازمنتسب به اچ تی سی ۱۰ 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*