بیت کوین و اتریوم

بازگشت بیت کوین و اتریوم به مدار صعود؛ آیا ثبات به بازار ارز دیجیتال باز می‌گردد؟

بازگشت بیت کوین و اتریوم به مدار صعودی، می‌تواند نشانه‌ای مثبت برای کلیت بازار ارزهای دیجیتال محسوب شود. آیا بازار به ثبات می‌رسد؟

بازار ارزهای دیجیتال از سقوط هفته گذشته وال استریت تأثیر پذیرفت و قیمت سه ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم و دوج کوین در پی آن کاهش یافت. روز گذشته (19 شهریور) بازار رمزارزها به رهبری BTC آرامش خود را بازیافت و به نظر می‌رسد با رشد 3.55 درصدی تا به این لحظه، توانسته وارد مدار صعودی شود.

بیت کوین و اتریوم در مسیر افزایش قیمت

از لحظه تعطیلی مارکت کریپتو در روز جمعه، بیت کوین 3.3 درصد، اتریوم 3 درصد و دوج کوین تا ظهر روز دوشنبه (19 شهریور) 7.1 درصد رشد کرده‌اند. یکی از علل مهم سقوط بازار در هفته گذشته، داده‌های اقتصادی نسبتا ضعیفی بود که به عمق بازار نفوذ کرد. داده‌های مشاغل آمریکا ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شدند و گزارش اشتغال بخش غیرکشاورزی هم نتوانست ورق را به نفع سرمایه گذاران برگرداند.

بیت کوین و اتریوم

 

ارزهای دیجیتال نقطه مقابل اقتصاد سنتی و ارزهای فیات هستند و در ظاهر به نظر می‌رسد که باید به صورت مستقل عمل کنند اما در نمودار فوق مشاهده می‌کنید که حرکت آن‌ها با حرکت بازار سهام یکسان است. اگر اقتصاد سال جاری و سال 2025 با ضعف امروزی راه خود را ادامه دهد، باید منتظر ریزش ارزش سهام و ارزهای دیجیتال باشیم.

بیشتر بخوانید:

تأثیر پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات روی بازار ارزهای دیجیتال چیست؟

نوسانات دوباره برنده شدند

 

از روز جمعه، شاهد نوساناتی هستیم که طی چند سال اخیر در بازار رمزارزها به وفور دیده‌ایم. بیت‌ کوین به عنوان رهبر سایر آلت‌کوین‌ها به حرکت خود ادامه می‌دهد و همگام با بازار سهام پیش خواهد رفت. اتریوم هم منتظر است تا قانون گذاران، شفاف سازی قوانین را تمام کنند و بلاک چین اتریوم آن طور که وعده داده شده بود، سریع‌تر یا ارزان نشده است!

بیت کوین و اتریوم

میم کوین محبوب ایلان ماسک نیز با یک توییت دیگر از سوی مالک تسلا و اسپیس ایکس به مدار صعودی بازگشت. شاید عجیب و غریب به نظر برسد، اما یک توییت ساده می‌تواند بازار ارزهای دیجیتال و به ویژه دوج کوین را زیرورو کند.

حرکت عجیب کنگره آمریکا

 

طی هفته گذشته، باخبر شدیم که یکی از اعضای حزب دموکرات به نام چاک شومر، ارز دیجیتال را علیرغم این که اعلام کرده بود تا پایان سال قانونی راجع به آن تصویب خواهد کرد، از فهرست اولویت‌های خود برای کنگره حذف کرده است.

یکی از کاتالیزورهای مهم ارزهای دیجیتال در سال جاری، امیدواری نسبت به تصویب قوانین نظارتی در حوزه صنعت کریپتو، پس از یک دوره طولانی عدم اطمینان به بازار است. هم اکنون حزب دموکرات و جمهوری خواه، کمپین‌های تبلیغاتی زیادی در حمایت از دنایای کریپتو راه اندازی کرده‌اند و همین موضوع باعث افزایش امیدواری توسعه دهندگان و سرمایه گذاران شده است.

بیت کوین و اتریوم

بیشتر بخوانید:

آینده قیمت بیت کوین از زبان تحلیلگران برجسته بازار

کاتالیزورهای بازار

با ورود به سال 2024، بازار رمزارزها با کاتالیزورهای مهمی مثل تأییدیه ای تی اف و جریان‌های نقدینگی به بیت کوین و اتریوم مواجه شد. طی ماه‌های اخیر، لفاظی‌های سیاسی و کمپین‌های حمایتی از مارکت کریپتو نیز روند مثبتی به خود گرفته و حتی اگر قوانین مثبتی در این زمینه تدوین نشود، باز هم می‌توان به آینده امیدوار بود. علاوه بر این کاربرد استیبل کوین‌ها در دنیای بلاک چین به عنوان راهی ارزان و سریع، شناخته شده است.

بیت کوین و اتریوم

به نظر می‌رسد ضعیف شدن اقتصاد جهانی و کاهش معاملات سفته بازی، ارزش بازار کریپتو در سال 2025 را با چالش جدی روبه‌رو خواهند کرد. بازار باید از بیت کوین، اتریوم و دوج کوین به عنوان وسیله مبادله استفاده کند و اگر این اتفاق رخ ندهد، ارزش توکن‌های فوق کاهش خواهد یافت.

در گجت نیوز بخوانید:
آیا ارز دیجیتال سولانا در آستانه یک رالی صعودی است؟ تحرکات مثبت نهنگ‌های شیبا اینو؛ آغاز یک رالی صعودی آیا باید منتظر ریزش قیمت اتریوم باشیم؟ بیت کوین در سراشیبی سقوط؛ تحلیلگران چه می‌گویند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*