قیمت بیت کوین تا بیست سال آینده

پیش‌بینی قیمت بیت کوین تا بیست سال آینده؛ باور کردنی نیست!

مایکل سیلر به عنوان یکی از چهره‌های سرشناس بازار کریپتو، پیش‌بینی باور نکردنی از قیمت بیت کوین تا بیست سال آینده ارائه کرده است.

همزمان با مثبت شدن بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال، تحلیلگران از لاک خود بیرون آمده و پیش‌بینی‌های بحث برانگیزی از آینده این رمزارز می‌کنند. ترسیم چشم اندازهای بلندمدت برای قیمت بیت کوین، بحث‌های زیادی پیرامون کلیت بازار به وجود می‌آورد و پرمناقشه است.

قیمت بیت کوین تا بیست سال آینده چقدر خواهد شد؟

قیمت بیت کوین تا بیست سال آینده

پیش‌بینی اخیر مایکل سیلر، مدیرعامل و بنیان گذار شرکت میکرواستراتژی، توجه اکثریت دنیای کریپتو را به خود جلب کرده است. به گفته او، BitCoin می‌تواند در 21 سال آینده به سطح 13 میلیون دلار برسد. پیش‌بینی جسورانه سیلر، محور گفت‌وگوی اسکات ملکر و جورج تونگ، مجریان CryptoRus بود. تونگ ضمن اشاره به اهمیت بازه زمانی 21 ساله، گفت:

در ابتدا فکر می‌کردم که چرا 21 سال؟ اما منطقی است، زیرا تنها 21 میلیون بیت کوین وجود خواهد داشت. چرخه‌های منظم چهار ساله قیمت BTC و تورم و رشد بیت کوین می‌تواند به چنین رقم بالایی منجر شود. یک روز ما می‌توانیم شاهد معامله بیت کوین 13 میلیون دلاری به ازای هر واحد باشیم. اول، بیایید مقاومت 100 هزار دلاری را بشکنیم و سپس به سوی یک میلیون دلار برویم!

قیمت بیت کوین تا بیست سال آینده

همچنین اسکات ملکر، منطق بالقوه پیش‌بینی مایکل سیلر را تأیید کرد و ادامه داد:

اگر به روشی که سیلر این اعداد را تعمیم داده نگاه کنید، تا حدی منطقی است. بیت کوین می‌تواند رشد کند و بخش بزرگی از دارایی جهان شود.

دو مجری باسابقه بازار ارزهای دیجیتال، در خصوص پتانسیل هیجان‌انگیز آینده بیت کوین و رسیدن به 13 میلیون دلار به توافق رسیدند و تونگ خاطرنشان کرد که بی‌صبرانه منتظر رسیدن پادشاه رمزارزها به چنین قیمتی است و ملکر با این جمله، مصاحبه را خاتمه داد:

من در حال حاضر به صد هزار دلار هم راضی هستم.

در گجت نیوز بخوانید:
تأثیر پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات روی بازار ارزهای دیجیتال چیست؟ آیا ارز دیجیتال سولانا در آستانه یک رالی صعودی است؟ آینده قیمت بیت کوین از زبان تحلیلگران برجسته بازار تحرکات مثبت نهنگ‌های شیبا اینو؛ آغاز یک رالی صعودی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*