معرفی 3 ارز دیجیتال مورد علاقه سرمایه گذاران

معرفی 3 ارز دیجیتال مورد علاقه سرمایه گذاران در شرایط فعلی بازار

در شرایط مبهم و آشفته بازار رمزارزها، معرفی 3 ارز دیجیتال مورد علاقه سرمایه گذاران که پتانسیل خوبی برای رشد دارند را از دست ندهید.

بازار رمزارزها ماه سپتامبر را علیرغم پیش‌بینی‌های مثبت تحلیلگران و انتظار خوشبینانه سرمایه‌گذاران، نزولی آغاز کرد و همچنان محتاطانه پیش می‌رود تا با اخباری که قرار است از سوی فدرال رزرو آمریکا منتشر شود، رالی صعودی‌اش را شروع کند.

معرفی 3 ارز دیجیتال مورد علاقه سرمایه گذاران

افزایش قیمت سهام کوین بیس که در پی موفقیت شبکه Base L2 محقق شد، سرمایه گذاران را ترغیب کرد تا به بعضی از ارزهای دیجیتال با دقت بیشتری نگاه کنند. سه ارمزارزی که در ادامه معرفی می‌شود، مورد توجه خاص معامله گران و تحلیلگران بوده و انتظار می‌رود سودهای کلانی برای خریداران به ارمغان آورد.

قیمت سهام کوین بیس طی 24 ساعت گذشته 2.2 درصد افزایش یافته و بهای آن هم اکنون به سطح 158.46 دلار رسیده است. عمده موفقیت کوین بیس به خاطر پایگاه شبکه لایه دو (L2) است. با توجه به عملکرد مطلوب این صرافی و محبوبیت فزاینده بلاک چین لایه دو آن، سرمایه گذاران برای خرید سه ارز دیجیتالی که در ادامه معرفی خواهد شد، هجوم آورده‌اند.

معرفی 3 ارز دیجیتال مورد علاقه سرمایه گذاران

چرا قیمت سهام کوین بیس در حال افزایش است؟

از مهم‌ترین دلایل افزایش قیمت سهام کوین بیس طی روزهای اخیر می‌توان به عملکرد مالی قدرتمند، تنوع درآمد استراتژیک و پیشرفت در وضوح نظارتی اشاره کرد. در سه ماهه دوم، این شرکت 1.4 میلیارد دلار درآمد و 36 میلیون دلار درآمد خالص داشته است.

همچنین کوین بیس توانسته برای شش دوره متوالی، عملکرد تعدیل شده مثبت داشته باشد که نشان می‌دهد ثبات مالی خوبی دارد. علاوه بر این ترازنامه این شرکت به عدد جذاب 7.8 میلیارد دلار رسیده است.

مازاد بر این‌ها، پیشرفت در وضوح نظارتی و حمایت فزاینده از قوانین مرتبط با رمزارزها، یکی دیگر از عوامل رشد سهام کوین بیس به حساب می‌آید. در حال حاضر نوآوری‌های این صرافی در کنار بهبود ویژگی‌های معاملاتی و رشد تراکنش‌ها در راه حل لایه 2، چشم انداز کلی سهام را افزایش داده است.

هشدار سرمایه گذاری

برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال و خرید هرگونه رمزارز، تحقیق و بررسی در آن حوزه، جزو اصول اولیه و مهمی است که تمامی سرمایه‌گذاران باید رعایت کنند. این مطلب با هدف آگاهی‌رسانی به مخاطبان عزیز، نوشته شده و توصیه به خرید یا فروش نیست. رسانه گجت نیوز با سلب مسئولیت از خود، معامله هر گونه دارایی را منوط به نظر شخصی کاربران می‌کند.

بیشتر بخوانید:

تأثیر پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات روی بازار ارزهای دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال برت – BRETT

معرفی 3 ارز دیجیتال مورد علاقه سرمایه گذاران

یکی از بزرگ‌ترین میم‌کوین‌هایی که روی شبکه لایه 2 بیس کوین راه‌اندازی شده، برت است که طی هفت روز گذشته موفق شده رشد 11.9 درصدی داشته باشد. ارزش کل بازار برت در حال حاضر به 770 میلیون دلار می‌رسد و طبق تحلیل‌های سرمایه گذاران، روند صعودی آن همچنان ادامه خواهد یافت.

در چارت روزانه قیمت برت الگوی فنجان و دسته دیده می‌شود که حکایت از روند صعودی این ارز دیجیتال دارد. (ممکن است قسمتی از الگوی پرچم صعودی هم باشد) اگر این الگو تأیید شود، افزایش قیمت 98 درصدی برت قطعی است.

ارز دیجیتال دگن – DEGEN

معرفی 3 ارز دیجیتال مورد علاقه سرمایه گذاران

دومین ارز دیجیتال شبکه بیس، دگن با ارزش بازار 51 میلیون دلار بوده که طی یک ماه گذشته حدود 32 درصد کاهش قیمت داشته است. در حال حاضر قیمت این رمزارز 95 درصد تا اوج تاریخی‌اش فاصله دارد و پیش‌بینی می‌شود که بتواند به مقاومت تاریخی خود واکنش نشان دهد.

ارز دیجیتال توشی – TOSHI

معرفی 3 ارز دیجیتال مورد علاقه سرمایه گذاران

سرمایه گذاران علاوه بر برت و دگن به یک ارز دیجیتال محبوب دیگر در اکوسیستم بیس واکنش مثبت نشان داده‌اند. توشی تا مقاومت تاریخی خود حدود 87 درصد فاصله دارد و می‌تواند ضمن حفظ افزایش 5200 برابری که داشته، خودش را به سقف موردنظر برساند.

توشی هم اکنون در محدوده تثبیت قیمت قرار داشته و تحلیلگران احتمال رالی صعودی 68 درصدی برای آن در نظر گرفته‌اند. ارزش بازار این رمزارز حدود 42 میلیون دلار است و با افزایش سهام کوین بیس، می‌تواند رکوردهای تازه‌ای ثبت کند.

در گجت نیوز بخوانید:
پیش‌بینی قیمت داگز؛ ریزش تا کجا ادامه دارد؟ معرفی ۳ آلت کوین انقلابی ۲۰۲۴ که انتظار رشد خوبی از آن‌ها داریم لیست صرافی‌هایی که توکن همستر کامبت را لیست می‌کنند رسما اعلام شد پیش بینی هولناک رابرت کیوساکی: سقوط بازار ارز دیجیتال آغاز شده!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*