اینترنت بدون فیلتر در کیش

به‌زودی طرح اینترنت بدون فیلتر در کیش اجرا می‌شود!

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، از رایزنی برای راه اندازی اینترنت پرسرعت بدون فیلتر محدود شده در این جزیره خبر داد.

پس از اعلام خبر ارائه اینترنت وای فای رایگان در جزیره کیش، و دسترسی مردم به قابلیت در اسکله های تفریحی زیباترین جزیره خلیج فارس، حال رحیم سرهنگی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به پتانسیل بالای این جزیره تفریحی برای توسعه تکنولوژی، از ارائه اینترنت بدون فیلتر در آینده‌ای نزدیک خبر داده است.

ارائه اینترنت پرسرعت بدون فیلتر، اما کنترل شده در کیش

اینترنت بدون فیلتر در کیش

همزمان با آیین اختتامیه جشنواره فاوا به میزبانی جزیره زیبای کیش، رحیم سرهنگی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد این جزیره با اشاره به لزوم ایجاد جذابیت در این جزیره برای حضور فعالان عرصه تکنولوژی، اظهار کرد:

اینترنت پر سرعت آزاد در کنار معافیت‌های مالیاتی و ظرفیت‌های آفشور (Offshore) بانک‌های بین‌المللی (مستقر شدن حساب‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها در یک کشور خارجی) می‌تواند نقش بسزایی در تبدیل این جزیره به قطب فناوری کشور داشته باشد.

به‌گفته وی، جزیره کیش از یک حاکمیت یگانه در قالب قوانین چگونگی اداره مناطق آزاد برخوردار است و می‌توان از این ظرفیت برای توسعه کشور بهره برد. همچنین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، با بیان اینکه این جزیره آماده پذیرش تکنولوژی‌های نوین است، افزود:

از حضور بزرگان عرصه تکنولوژی در کیش تمام قد حمایت می‌کنیم. توسعه تکنولوژی باید منجر به ارزش افزوده شده و در مثبت شدن تراز اقتصادی نقش آفرینی کند؛ سازمان منطقه آزاد به عنوان نماینده حاکمیت در منطقه مشتری فناوری‌های نوین است و از فعالان این حوزه حمایت می‌کند.

همچنین بخوانید:
ایران دارای بدترین جایگاه در دسترسی آزاد به اینترنت در میان ۱۰۰ کشور برتر جهان جدیدترین گزارش رگولاتوری از وضعیت راه‌اندازی سایت های 5G در ایران جولان استارلینک در پشت بام خانه‌های ایران؛ چه خبر است؟