تصاویر شیائومی 14T

جدیدترین تصاویر شیائومی 14T و 14T Pro، خبر از گوشی‌هایی زیبا و جذاب می‌دهند + عکس

تصاویر گوشی های جذاب و قدرتمند شیائومی 14T و 14T پرو پیش از معرفی رسمی منتشر شدند. مشخصات سری Xiaomi 14T شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

شیائومی قصد دارد در مهر ماه از گوشی‌های جدید خود رونمایی کند. هرچند چند هفته پیش از رونمایی رسمی شاهد انتشار تصاویر باکیفیت و واضح از شیائومی 14T و 14T Pro هستیم. در این تصاویر مدل Xiaomi 14T در چهار رنگ و مدل پرو در سه رنگ دیده می‌شود.

تصاویر جدید شیائومی 14T و 14T پرو مشخصات منتشر شده را تایید می‌کنند

با نگاهی به تصاویر می‌توان متوجه شد که شیائومی از همان زبان طراحی آشنای خود در اعضای جدید سری T استفاده کرده است. جزیره دوربین به‌شکل مربع است و در سمت چپ بالای گوشی قرار دارد. هر دو گوشی از سه دوربین بهره می‌برند و حلقه چهارم نیز در اختیار فلاش LED قرار گرفته است.

بدین‌ترتیب می‌توان گفت که در گوشی های سری شیائومی 14T خبری از دوربین پریسکوپ نخواهد بود. البته در سال‌های گذشته نیز شیائومی این دوربین را برای مدل‌های پرچمدار خود نگه داشته بود و ظاهرا امسال نیز همین روند ادامه دارد. هرچند که در بخش دوربین شاهد برند LEICA هستیم تا خیال کاربر تا حدودی از بابت کیفیت تصاویر راحت باشد.

در تصاویر کاملا مشخص است که فریم هر دو گوشی شیائومی 14T و 14T پرو مسطح است؛ اما به‌نظر می‌رسد که بدنه پشتی مدل 14 تی کمی خمیده باشد. شیائومی بافت خاصی را نیز برای دکمه پاور در نظر گرفته است که باعث می‌شود جذاب به‌نظر برسد.

بر اساس شایعات منتشر شده در اخبار تکنولوژی گوشی شیائومی 14T از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با کیفیت 1.5K بهره خواهد برد. رفرش‌ریت نمایشگر به ۱۴۴ هرتز می‌رسد و روشنایی آن نیز رکورد خارق‌العاده ۴۰۰۰ نیت را ثبت خواهد کرد. شیائومی از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8300 اولترا در این گوشی استفاده کرده است تا کاربران از نظر قدرت پردازشی خیالشان راحت باشد.

همچنین شیائومی ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی را برای این مدل در نظر گرفته است. در بخش تصویربرداری نیز شاهد حضور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر ۱/۱.۵۶ اینچی سونی IMX906، دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی خواهیم بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی هم بر عهده یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد.

در تصاویر منتشر شده مدل‌های شیائومی 14T و 14T پرو شباهت بسیار زیادی به‌همدیگر دارند. این شباهت در مشخصات نیز دیده می‌شود. به‌صورتی که تنها تفاوت دو مدل را می‌توان استفاده از تراشه قوی‌تر دایمنسیتی 9300+ و استفاده از حافظه ۵۱۲ گیگابایتی در مدل پرو دانست. هر دو مدل نیز توانسته‌اند تاییدیه IP68 را برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد‌وغبار دریافت کنند. همچنین به‌احتمال زیاد شیائومی از نسخه ۲.۰ رابط کاربری هایپر او اس در این گوشی‌ها استفاده خواهد کرد.

اگر شایعات درست باشند، شیائومی قصد دارد مدل 14T را با برچسب قیمتی ۶۴۹ یورویی روانه بازار کند. این شرکت برای مدل پرو نیز 899 یورو طلب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:
تصاویر اولین گوشی بدون دکمه شیائومی به بیرون درز پیدا کرد گوشی های شیائومی به زودی ارزان تر از قبل خواهند شد نمایشگر گوشی جدید شیائومی از ۳ طرف تا می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*