بنزین رایگان برای بازنشستگان در امارات

بنزین در امارات برای بازنشستگان رایگان شد

نرخ سوخت در کشور ما در حالی تبدیل به یک معضل بزرگ برای دولت چهاردهم شده که شاهد عرضه بنزین رایگان برای بازنشستگان در امارات هستیم.

با روی کار آمدن دولت چهاردهم، یکی از بحث برانگیزترین موضوعات مطرح شده در کابینه دولت و به خصوص وزارت نفت، گران کردن قیمت بنزین بود. چند روز پیش معاون اول رئیس جمهور، مدعی شد که چرا بنزین را با دلار وارد می‌کنیم و به ریال در اختیار مردم قرار می‌دهیم!

بنزین رایگان برای بازنشستگان در امارات

بنزین رایگان برای بازنشستگان در امارات

قبل از آن مسعود پزشکیان به عنوان منتخب مردم در پاستور، به صورت تلویحی با افزایش نرخ سوخت موافقت کرد که با واکنش تند مردم مواجه شد و عبدالناصر همتی را وادار به گفت‌وگو با شبکه خبر کرد تا اوضاع را به روال سابق بازگرداند. مردم کشورمان با دسترسی به منابع عظیمی از نفت و گاز، در حالی نگران قیمت بنزین هستند که در کشور امارات، شیخ محمد، قانون بنزین مجانی برای بازنشسته‌ها تصویب کرده و به اجرا گذاشته است.

گفتنی است که حاکم امارات برای بازنشسته‌هایی که تخلف رانندگی یا امتیاز منفی ندارند، کارت‌های مخصوصی صادر می‌کند تا با ارائه آن‌ها در جایگاه‌های سوخت از بنزین رایگان بهره‌مند شوند. در ویدیویی که از یک بازنشسته منتشر شده، می‌بینیم که از وضعیت مطلوب امارات راضی است و برای حاکم این کشور دعا می‌کند.

در گجت نیوز بخوانید:
معاون اول رئیس جمهور: چرا باید بنزین را دلاری وارد کنیم و ۱۵۰۰ تومان بفروشیم؟ ایران بنزین را با چه قیمتی به خارج از کشور صادر می‌کند؟ خواب جدید برای قیمت بنزین در ایران؛ نرخ سوم اضافه شود نگاهی به سیر تغییرات قیمت بنزین در ایران طی ۷۳ سال گذشته