فروش آیفون SE

مقایسه پیش فروش آیفون SE با آیفون ۶ در هفته نخست

هفته نخست پیش فروش آیفون SE در حال سپری شدن است. بر اساس آمار منتشر شده به نظر می‌رسد که این میزان فروش تنها ۳ درصد فروش آیفون ۶ در مدت زمان مشابه بوده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

به نظر می‌رسد که ریسک بزرگ اپل جواب تا به حال جواب نداده است. گزارشات اخیر نشان می‌دهد که آیفون SE نتوانسته انتظارات را برآورده کند. درحالی که پیش فروش آیفون SE نخستین هفته خودش را می‌گذراند، آمار و ارقام رسمی نشان می‌دهند که این میزان تنها ۳ درصد فروش آیفون ۶ (پرچمدار قبلی اپل) در مدت زمان مشابه است.

با وجود این استقبال کم همچنان تحلیلگران معتقد هستند که آیفون SE می‌تواند گزینه بسیار مناسب برای افرادی باشد که قصد دارند از اندروید به پلفترم آیفون مهاجرت کنند. چرا که این محصول علاوه بر قدرت داخلی مناسبی که دارد، از قیمت نسبتاً مناسبی نیز برخوردار است تا وسع بیشتری از مصرف کنندگان را در بر گیرد. آمار منتشر شده نشان می‌دهند ۳۵ درصد از کسانی که آیفون SE را خریده اند، در طول ۲ سال گذشته صاحب یکی از محصولات آیفون بوده اند. این درحالیست که ۴۹ درصد خریداران هفته نخست آیفون ۶ اس محصول قبلیشان یک آیفون بوده است.

در اصل صفحه نمایش کوچک این محصول ممکن است عاملی بر عدم استقبال خوب از آن باشد. اپل همانطور که در تیزرهای تبلیغاتی پیش از فروش آیفون SE گفته بود، این محصول به درخواست تعداد بسیار زیاد کاربران آیفون‌های ۴ اینچی ارائه شده است. علاوه بر آن کاربران زیادی هستند که علاقه‌ای به گوشی‌های بزرگ ندارند.

باید دید که آیا آیفون SE می‌تواند در ادامه کاهش فروش محصولات آیفون را جبران کند و یا طبق روال هفته نخست پیش فروش، تأثیری در روند بهبود حرکت اپل نخواهد داشت. بدون شک این آیفون برای بسیاری از کاربران اندروید خواهان مهاجرت جذاب خواهد بود. اپل کماکان امیدوار است تا بتواند متقاضیان پلتفرم‌های مختلف را نیز به سمت خود بکشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*