مشکل جدی خودروهای پژو 206 و 207

شاهکار جدید خودروهای داخلی؛ مشکل جدی خودروهای پژو 206 و 207 باعث سوختگی پای راننده می شود

به تازگی ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد مشکل جدی خودروهای پژو 206 و 207 باعث سوختگی پای راننده‌ها می‌شود. ماجرا چیست؟

هر دولتی که روی کار آمد، وعده تولید خودرو باکیفیت داد، اما نه تنها وضعیت آشفته صنعت خودرو بهتر نشد بلکه روز به روز بدتر شد. معاون اول مسعود پزشکیان، اوایل شهریور ماه نسبت به کیفیت خودروهای داخلی واکنش تندی نشان داد و وضعیت بازار خودرو را نامطلوب دانست.

مشکل جدی خودروهای پژو 206 و 207 چیست؟

متاسفانه مشکلات ایمنی و نواقص برخی از خودروها به حدی است که روزانه دردسرهای زیادی برای مالکان خودرو و سرنشینان آن‌ها ایجاد می‌کند. به تازگی ویدیویی منتشر شده که نشان می‌دهد یک راننده خانم، با پژو 207 به علت بروز یک نقص فنی به ستون برق برخورد کرده است.

مشکل جدی خودروهای پژو 206 و 207

با بررسی و پیگیری‌های صورت گرفته، مشخص شده که نقص فنی به وجود آمده برای این خودرو، برای چندین پژو 206 و 207 دیگر اتفاق افتاده است. گزارش‌های نگران کننده نشان می‌دهند که لوله اتصال آب به رادیاتور که در کنار پدال گاز قرار دارد، ترکیده و باعث سوختگی پای رانندگان شده است.

خانمی که به تازگی با این نقص فنی مواجه شده، به بیمارستان شهید مطهری منتقل شده و به گفته کارکنان این مجموعه درمانی، هر هفته چندین مورد مشابه با همین علائم مراجعه می‌کنند که دغدغه مشابهی دارند. به اعتقاد یکی از پرستاران بیمارستان مطهری، سوختگی ناشی از آب داغ رادیاتور، نیازمند مداخله جراحی فوری است و باید فرد مصدوم هر چه سریع‌تر به مراکز درمانی انتقال داده شود.

مشکل جدی خودروهای پژو 206 و 207

بروز این مشکل نه تنها می‌تواند سلامتی رانندگان را به خطر اندازد بلکه باعث طرح یک سوال مهم می‌شود: آیا خودروهای تولید داخل استانداردهای ایمنی لازم را پاس می‌کنند یا خیر؟ به نظر می‌رسد نظارتی روی تولید محصولات خودروسازان نیست و گرنه دلیلی ندارد که چنین مشکلاتی به کرات رخ دهد!

ویدیو مرتبط

همچنین بخوانید:
خواب جدید وزارت صمت برای سامان دادن به وضعیت بازار خودرو ایران انتقاد تند معاون اول پزشکیان به وضعیت فروش و کیفیت خودروهای داخلی کیفیت رنگ خودروهای داخلی، هر روز بدتر از دیروز استحکام و مقاومت بدنه خودرو در ایران استاندارد اجباری نیست!