استیکرهای اپل

استیکرهای نوستالژیک اپل هم از جعبه آیفون ۱۶ حذف شد!

استیکرهای اپل هم از جعبه آیفون 16 حذف شده است. اپل در ادامه اهداف زیست‌محیطی خود، گوشی های iPhone 16 را بدون برچسب‌های نوستالژیک عرضه می‌کند.

مدت‌هاست که خبری از لوازم جانبی مثل هندزفری و شارژر در جعبه گوشی های هوشمند نیست. با این حال وقتی گوشی های آیفون یا سایر محصولات اپل را خریداری می‌کردید، یک چیز پای ثابت جعبه این محصولات بود و آن هم استیکرهای اپل است. اما ظاهرا اپل تصمیم گرفته این استیکرها یا برچسب‌های نوستالژیک را نیز حذف کند و گوشی های سری آیفون 16 و آیفون 16 پرو که به‌تازگی معرفی شده‌اند، درون جعبه خود استیکرهای اپل را ندارند.

اپل با ارسال پیامی به تیم‌های اپل استور، اعلام کرده که جعبه گوشی های آیفون 16 حاوی استیکرهای اپل نخواهد بود. در عوض، کوپرتینویی‌ها گفته‌اند این برچسب‌ها تنها در صورت درخواست خریداران آیفون 16 در اختیار آنها قرار می‌گیرد. اگر مشتریان، آیفون 16 را از اپل استورها خریداری کنند، می‌توانند این استیکرها را از فروشگاه اپل درخواست کنند؛ اما اگر خرید خود را از فروشگاه‌های غیره انجام دهند، خبری از برچسب‌های اپل نخواهد بود و اگر هم آیفون 16 را برای تحویل درب منزل سفارش دهند، این استیکرها برای خریداران ارسال نمی‌شود.

استیکرهای اپل از جعبه سایر محصولات نیز حذف شده بود

حذف برچسب‌های خاطره‌انگیز اپل از جعبه محصولات این شرکت، بخشی از اهداف زیست‌محیطی و تلاش‌های مستمر برای تحقق هدف کربن خنثی تا سال 2030 میلادی محسوب می‌شود. اپل امسال اعلام کرد که بسته‌بندی گوشی های سری آیفون 16 کاملا مبتنی بر فیبر است و به آنها کمک می‌کند تا به هدف خود برای حذف تمام پلاستیک‌ها نزدیک‌تر شوند.

استیکرهای اپل

حذف استیکر اپل، پایانی برای یک دوران خواهد بود، اما تصمیم غافل‌گیرکننده‌ای هم نیست. در ماه فوریه نیز هنگامی که اپل ویژن پرو به بازار عرضه شد، خریداران اعلام کرده بودند که هیچ برچسبی درون جعبه وجود ندارد. همچنین تبلت‌های آیپد پرو جدید و آیپد ایر که در ماه می معرفی شدند نیز هیچ برچسبی درون جعبه ندارند. به این ترتیب، می‌توانستیم پیش‌بینی کنیم که قرار است برچسب‌های اپل از جعبه تمام محصولات این شرکت حذف شوند.

همچنین بخوانید:
قیمت آیفون ۱۶ اپل در ایران چقدر خواهد بود؟ مقایسه همه اعضای خانواده آیفون ۱۶، جدیدترین پرچمدار اپل بهترین ویژگی های آیفون ۱۶؛ چرا باید گوشی پرچمدار جدید اپل را خرید؟ ۸ قابلیت منحصربفرد کلید کمرا کنترل آیفون ۱۶ که عکسبرداری را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهند