بی وای دی تانگ پلاگین هیبرید 2025

شاسی بلند بی وای دی تانگ پلاگین هیبرید 2025 معرفی شد

سرانجام شاسی بلند بی وای دی تانگ پلاگین هیبرید 2025 با فناوری سیستم هیبریدی قابل شارژ DM 5.0 و مشخصات فنی متفاوت رونمایی شد.

شرکت بی وای دی شاید نسبت به بعضی از خودروسازان باسابقه و خاک خورده چین، کم سابقه به حساب آید، اما طی یک دهه فعالیت مستمری که داشته، محصولاتی جذاب با فناوری‌های فوق العاده هیجان انگیز عرضه کرده و هم اکنون به عنوان یکی از شرکت‌های صاحب تکنولوژی و طرفدار انرژی‌های نو شناخته می‌شود.

بی وای دی تانگ پلاگین هیبرید 2025 در راه بازار

گزارشی که هفته گذشته منتشر شد، نشان می‌داد که گروه خودروسازی بی وای دی سومین خودروساز پرفروش جهان شده و قطعا باید از چنین برندی انتظارات فراوان داشت. این خودروساز چینی به تازگی از یک سدان تازه وارد به نام بی وای دی هان 2025 رونمایی کرده و امروز شاهد معرفی BYD تانگ در قامت یک شاسی بلند پلاگین هیبریدی هستیم.

یکی از مهم‌ترین تکنولوژی‌های در اختیار شرکت بی وای دی، پنجمین نسل از سیستم هیبریدی قابل شارژ با نام DM 5.0 است. از این فناوری به‌روز و مدرن در محصولات رو به توسعه این شرکت استفاده می‌شود و یکی از جدیدترین مدل‌هایی که موفق به دریافت آن شده، تانگ پلاگین هیبریدی مدل 2025 است.

بی وای دی تانگ پلاگین هیبرید 2025

مدتی پیش اطلاعات محدودی از BYD Tang منتشر شد و امروز به لطف افشای یکی از نهادهای نظارتی در چین، شاهد انتشار اطلاعات و جزئیات بیشتری هستیم. بی وای دی تانگ 2025 که اخیرا رونمایی شده، فیس لیفت نسخه موجود است. نسل جدید هنوز به بازار نیامده و گفته شده هر دو مدل در یک زمان واحد به نمایندگی‌ها خواهند رفت.

مشخصات فنی

علیرغم این که تانگ 2025 هیبریدی یک فیس لیفت بوده، ابعادش تغییری نکرده و همچنان دارای 4870 میلی متر طول، 1950 میلی متر عرض و 1725 میلی متر ارتفاع است. فاصله محوری این شاسی بلند به 2820 میلی متر می‌رسد و وزن 2130 کیلوگرمی خواهد داشت.

مطابق با انتظار، بی وای دی تانگ 2025، مجهز به نسخه قدرتمندتر فناوری DM 5.0 شده است و می‌تواند به کمک پیشرانه 1.5 لیتری که دارد، حداکثر 115 کیلووات ساعت قدرت داشته باشد. علاوه بر این تانگ زیر کاپوت از یک موتور برقی 200 کیلوواتی بهره می‌گیرد و هنوز راجع به باتری، اطلاعات دقیق‌تری نداریم. (فقط می‌دانیم باتری‌ها از لیتیوم آهن فسفات تیغه‌ای هستند)

بی وای دی تانگ پلاگین هیبرید 2025

سیستم فوق روی بی وای دی هان 2025 هم نصب شده و مصرف سوخت آن را در هر 100 کیلومتر به 3.8 لیتر رسانده است. از آنجایی که هان یک سدان پیشرفته بوده و تانگ یک شاسی بلند است، انتظار داریم عملکرد ضعیف تری نسبت به هان داشته باشد.

طراحی ظاهری

براساس گزارش‌های منتشر شده، بی وای دی تانگ پلاگین هیبریدی 2025، به لحاظ ظاهری تغییراتی جزئی داشته است. عمده تغییر و تحولات مربوط به قسمت‌های کرومی نسل قبل است که هم اکنون سیاه شده‌اند. این شاسی بلند هیبریدی مثل سدان هان به حفظ لوگوی «رویای خودت را بساز» پایبند بوده و گرچه به نظر می‌رسید با لوگوی BYD جایگزین شود، اما این اتفاق رخ نداد.

انتظار داریم که BYD Tang طی ماه‌های آینده در بازار چین عرضه شود. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که به نظر می‌رسد شاسی بلند بی وای دی ندارد، سیستم لیدار است!

ویدیو مرتبط

بیشتر بخوانید:
آریزو 8 فیس لیفت با نام چری فالوین A8L معرفی شد آخرین وضعیت قیمت خودروهای داخلی در بازار ایران – ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ شاهکار جدید خودروهای داخلی؛ مشکل جدی خودروهای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ باعث سوختگی پای راننده می شود فروش کامیون کمپرسی فاو با قیمت نجومی آغاز می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*