معرفی 5 ارز دیجیتال

معرفی 5 ارز دیجیتال که این هفته باید زیر نظر داشت

اگر شرایط بازار رمزارزها مساعد باشد و بیت کوین به مقاومت 70 هزار دلاری برسد، انتظار داریم این 5 ارز دیجیتال، رالی صعودی خود را آغاز کنند.

بیت کوین با عبور از مرز 60 هزار دلار، تحلیلگران را نسبت به مقاومت 70 هزار دلاری خوشبین و امیدوار کرد. هم اکنون BTC به هدف مهم بعدی خود چشم دوخته و باید تحرکات آن را زیر نظر گرفت. در بحبوحه نوسانات پادشاه رمزارزها، افزایش علاقه سازمانی به بازار و مشارکت رو به توسعه صنعت دیفای، 5 ارز دیجیتال آماده بازگشت به روند صعودی خود هستند.

معرفی 5 ارز دیجیتال آماده صعود

قیمت بیت کوین از روز جمعه با 3.2 درصد افزایش، موفق شد یک مرتبه دیگر سطح روانی 60 هزار دلار را آزمایش کند. اگر گاوها بتوانند از این مقاومت روانی به سلامت عبور کنند، روند صعودی سریع‌تر می‌شود و احتمال رسیدن قیمت به 70 هزار دلار قوت می‌گیرد.

معرفی 5 ارز دیجیتال

نمودار روزانه قیمت BitCoin یک بازگشت V شکل را از سطح 52.500 دلار به 59.900 دلار نشان می‌دهد که یک افزایش 13.5 درصد در عرض دو هفته است. چرخش صعودی این رمزارز به علت انتظار خوشبینانه بازار برای کاهش بالقوه نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در 18 سپتامبر است. اگر این اتفاق رخ دهد، بیت کوین می‌تواند به مقاومت 70 هزار دلاری برسد و همچنین به حرکت صعودی 5 آلت کوینی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، کمک کند.

  • ریپل – XRP
  • کاردانو – ADA
  • ترون – TRX
  • پالیگان – POL
  • سویی – SUI

هشدار سرمایه گذاری

برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال و خرید هرگونه رمزارز، تحقیق و بررسی در آن حوزه، جزو اصول اولیه و مهمی است که تمامی سرمایه‌گذاران باید رعایت کنند. این مطلب با هدف آگاهی‌رسانی به مخاطبان عزیز، نوشته شده و توصیه به خرید یا فروش نیست. رسانه گجت نیوز با سلب مسئولیت از خود، معامله هر گونه دارایی را منوط به نظر شخصی کاربران می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ایردراپ بازی تلگرامی کتیزن انجام شد؛ کلاه گشادی که سر کاربران رفت

1. ریپل – XRP

ارز دیجیتال ریپل پس از راه اندازی مجدد XRP Trust توسط صندوق سرمایه گذاری گری اسکیل، شاهد جریان عظیمی از نقدینگی بود. این پیشرفت حاکی از افزایش اعتماد سازمانی به توکن XRP است و به طور بالقوه می‌تواند منجر به معرفی یک تراست جدید ارز دیجیتال (ETT) با تمرکز بر رمزارزها شود.

معرفی 5 ارز دیجیتال

توزیع عرضه

این ارز دیجیتال هم اکنون با قیمت 0.58 دلار معامله می‌شود و در روزهای گذشته توانسته یک رالی صعودی 7 تا 10 درصدی را آغاز کند. در نتیجه نوسانات مثبت ریپل، ارزش بازار آن به 33.2 میلیارد دلار رسیده است.

با توجه به داده‌های پلتفرم Santiment، کیف پول نهنگ‌های ریپل حاوی 10 میلیون تا 1 میلیارد توکن است و از ژانویه 2022 حجم انباشت ثابتی را نشان داده و در مجموع 6.94 میلیارد XRP دارد. هولد ریپل در کیف پول نهنگ‌ها نشان دهنده افزایش علاقه از سوی سرمایه گذاران کلان است و یک سیگنال صعودی برای آینده نزدیک صادر می‌کند.

2. کاردانو – ADA

همزمان با بیت کوین و رشد سایر آلت‌کوین‌ها نظیر اتریوم، توکن کاردانو جهش قابل توجهی از 0.31 دلار به 0.359 دلار داشت که بیانگر 14.5 درصد افزایش قیمت است. در صورت تداوم روند صعودی، قیمت ADA می‌تواند تا 7 درصد دیگر افزایش یابد و پیش از آن که سال 2024 را تمام کند، یک رالی صعودی داشته باشد.

معرفی 5 ارز دیجیتال

حجم معاملات

خروج احتمالی کاردانو از شرایط فعلی، می‌تواند نشانه تغییر در احساسات بازار و تسریع حرکت صعودی باشد. در ماه سپتامبر، حجم معاملات این ارز دیجیتال افزایش چشمگیری یافت تا این که به محدوده 19.37 میلیارد رسید. افزایش مداوم معاملات بزرگ نشان می‌دهد که نهنگ‌ها و سرمایه گذاران نهادی در حال انباشت کاردانو هستند.

بیشتر بخوانید:

معرفی ۳ ارز دیجیتال مورد علاقه سرمایه گذاران در شرایط فعلی بازار

3. ترون – TRX

طی روزهای گذشته قیمت TRX با نادیده گرفتن حرکت مثبت سایر آلت‌کوین‌ها به سطح 0.147 دلار رسیده است. به عقیده بسیاری از تحلیلگران، وضعیت فعلی ترون آرامش قبل از طوفان است. براساس تجزیه و تحلیل‌های پلتفرم Intotheblock، ترون طی یک سال گذشته شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد سرمایه گذاران بلندمدت بوده است.

معرفی 5 ارز دیجیتال

سرمایه گذاران بلندمدت

تعداد آدرس‌هایی که سرمایه گذاری بلندمدت انجام می‌دهند تا 237 درصد افزایش یافته و به 90 میلیون رسیده است. این روند نشان دهنده افزایش اعتماد به آینده TRX است، زیرا سرمایه گذاران بیشتری ترجیح می‌دهند این رمزارز را برای دوره‌های طولانی نگه داری کنند.

4. پالیگان – POL

توکن بومی اکوسیستم پالیگان، POL یا همان MATIC سابق است که طی روزهای گذشته و پس از اعلام برنامه بایننس برای ادغام آن در چندین محصول کلیدی دیگر از جمله Margin، Convert، Buy Crypto و… حدود 15 درصد افزایش یافت.

معرفی 5 ارز دیجیتال

تعداد آدرس های فعال

هم اکنون توکن POL با قیمت 0.40 دلار خرید و فروش می‌شود و نسبت به روز گذشته حدود 2.7 درصد کاهش یافته و ارزش بازار آن به 2.88 میلیارد دلار رسیده است. براساس داده‌های سنتیمنت، حرکت صعودی با افزایش ناگهانی آدرس‌های فعال 24 ساعته به 1400 تغییر یافت که نشان دهنده افزایش تعامل و فعالیت کاربر در شبکه به دنبال مهاجرت اخیر از MATIC به POL است.

بیشتر بخوانید:

این ۳ میم کوین را زیر نظر داشته باشید

5. سویی – SUI

همچون توکن ایکس آر پی، SUI پس از راه اندازی صندوق اعتماد گری اسکیل، توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرد و قیمت آن افزایش یافت. در واقع معامله گران نسبت به آینده سویی خوشبین شده‌اند، زیرا دسترسی نهادی به دارایی‌های این اکوسیستم آسان شده و نقدینگی بالقوه و مشارکت بازار افزایش پیدا کرده است.

معرفی 5 ارز دیجیتال

این رمزارز هم اکنون با قیمت 1 دلاری در حال معامله است و 2.86 میلیارد دلار ارزش بازار دارد. قیمت SUI پس از انتشار اطلاعیه روز پنجشنبه، به شدت صعودی شد و نزدیک به 11.5 درصد رشد کرد. به گفته DeFiLIama، حجم کل سرمایه قفل شده در سویی از مرز 700 میلیون دلار گذشته که نشان می‌دهد سرمایه گذاران به طور فعالی در حال قفل کردن دارایی‌های خود در پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز هستند. اگر حرکت صعودی همچنان ادامه یابد، بهای هر واحد از SUI می‌تواند به محدوده 1.1 دلار برسد.

بیشتر بخوانید:
ریال دیجیتال به زودی در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرد همستر کامبت؛ گزینه برداشت توکن و انتخاب کیف پول فعال شد نهنگ‌های اتریوم چند درصد از این ارز دیجیتال را در اختیار دارند؟ پیش‌بینی قیمت داگز؛ ریزش تا کجا ادامه دارد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*