سامسونگ قابلیت هوش مصنوعی

این قابلیت جذاب هوش مصنوعی سامسونگ، به گوشی‌های اندرویدی دیگر هم اضافه می‌شود

یکی از جذاب‌ترین قابلیت های هوش مصنوعی گوشی های سامسونگ قرار است به‌زودی روی سایر پرچمداران اندرویدی نیز حضور یابد. کمپانی تکنو چراغ اول را روشن کرده است.

به نظر می‌رسد یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های هوش مصنوعی پرچمداران سامسونگ قرار است به‌زودی به دیگر گوشی های اندرویدی نیز اضافه شود؛ زیرا کمپانی تکنو اعلام کرده که قابلیت کاربردی Circle to Search قرار است در گوشی تاشوی جدید این کمپانی، فانتوم وی فولد 2 که از ماه آینده روانه بازار می‌شود حضور داشته باشد.

قابلیت هوش مصنوعی Circle to Search سامسونگ؛ به‌زودی در گوشی‌های برند تکنو

قابلیت Circle to Search یکی از پرسروصداترین ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ بود که به‌همراه سری پرچمداران سری گلکسی اس 24 این کمپانی رونمایی شد. این قابلیت حاصل همکاری مشترک سامسونگ و گوگل بوده و قرار است به‌جز پرچمداران سامسونگ به‌زودی به برخی مدل‌های برگزیده پیکسل نیز اضافه شود.‌ پیش‌تر البته خبر ارائه این قابلیت برای برخی میانرده‌های سامسونگ مثل گلکسی A55 نیز منتشر شده بود.‌ با این حال به نظر می‌رسد به‌زودی سایر گوشی‌سازان اندرویدی نیز قادر به استفاده از این ویژگی خواهند بود.

سامسونگ قابلیت هوش مصنوعی

به نظر می‌رسد توافق بین گوگل و سامسونگ بر انحصار مدتی این قابلیت برای پرچمداران سامسونگ بوده؛ چراکه اکنون با گذشت حدود ده ماه از رونمایی پرچمداران سری Galaxy S24 سایر گوشی‌های اندرویدی نیز قرار است از این قابلیت بهره‌مند شوند. در حال حاضر کمپانی تکنو تنها برندی‌ست که به‌طور رسمی خبر از استفاده از این قابلیت روی گوشی Tecno Phantom V Fold 2 داده. با این حال گوگل به‌طور دائمی در حال بهینه‌سازی Circle to Search برای دیگر گوشی‌سازان است و این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک پرچمداران شیائومی، ویوو، وان پلاس و اوپو نیز رو به استفاده از آن بیاورند.

گوشی تکنو V فولد 2

این خبر البته به‌طور رسمی توسط گوگل تایید نشده و تکنو نیز یکی از همکاران رسمی گوگل در عرصه محصولات اندرویدی به شمار می‌رود. با این وجود گوگل پیش‌تر اعلام کرده که قصد دارد قابلیت Circle to Search را به بیش از 200 میلیون گوشی اندرویدی بیاورد و این مساله بدون ارائه آن روی پرچمداران دیگر برندها امکان‌پذیر نیست.

در گجت نیوز بخوانید:
هوش مصنوعی سامسونگ، امسال به ۱۰۰ میلیون گوشی گلکسی می‌آید هوش مصنوعی سامسونگ به‌زودی تماس‌های واتساپ را هم ترجمه همزمان می‌کند هوش مصنوعی سامسونگ، آهنگ‌های در حال پخش اطراف شما را هم تشخیص می‌دهد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*