هواوی ساعت هوشمند جدید

اطلاعات و تصاویر ساعت هوشمند جدید هواوی منتشر شد

به‌تازگی رندرها و مشخصات فنی ساعت هوشمند جدید Watch GT 5 هواوی که قرار است به‌زودی رونمایی شود افشا شده. طراحی این دستگاه شبیه به نسل پیشین است.

تنها چند روز تا رونمایی از ساعت هوشمند جدید Watch GT 5 هواوی باقی مانده است؛ زیرا غول تکنولوژی چین تصمیم دارد اندکی پس از معرفی گوشی انقلابی و ساختارشکن Mate XT در تاریخ 19 سپتامبر از این ساعت هوشمند رونمایی کند. در این فاصله کوتاه باقی مانده تا رونمایی رسمی از این دستگاه، رندرها و مشخصات فنی این دستگاه به‌طور کامل افشا شده است. این ساعت هوشمند در دو سایز 41 و 46 میلیمتری رونمایی شده و ظاهری شبیه به سال گذشته خواهد داشت.

در ادامه مشخصات فنی و ظاهری این دستگاه را با جزئیات بیشتر بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فنی و ظاهری ساعت هوشمند جدید واچ جی تی 5 هواوی

جدیدترین تصاویر و اطلاعات گجت جدید هواوی توسط وبسایت SpillSomeBeans منتشر شده است. هر دو مدل 41 و 46 میلیمتری ساعت هوشمند هواوی از یک کلید اصلی (کراون) چرخان بهره برده و یک کلید برنامه‌پذیر خواهند داشت. نمونه 41 میلیمتری این ساعت در دو رنگ آبی و طلایی معرفی خواهد شد؛ درحالیکه مدل 46 میلیمتری ظاهرا تنها مشکی رنگ خواهد بود.

این ساعت‌ها همچنین یک حاشیه فلزی خواهند داشت و بدنه‌شان از جنس فولاد ضدخش خواهد بود. علاوه بر این، هر دو مدل استاندارد 5 ATM را کسب کرد و مقاومت بسیار خوبی در برابر نفوذ آب و رطوبت خواهند داشت. اندازه صفحه نمایش مدل 41 میلیمتری ساعت هوشمند جدید هواوی 1.32 اینچی خواهد بود و از یک نمایشگر امولد بهره خواهد برد؛ درحالیکه مدل 46 میلیمتری به یک صفحه نمایش امولد 1.43 اینچی مجهز خواهد بود.‌ همچنین شارژدهی باتری مدل کوچکتر و بزرگتر هواوی واچ GT 5 نیز به‌ترتیب 7 و 14 روز خواهد بود.

ساعت هوشمند جدید چینی‌ها همچنین از سیستم پایش سلامت جدید TruSense بهره برده و عملکردی سریع‌تر و دقیق‌تر از قبل خواهد داشت. این سیستم که ماه گذشته در کشور چین معرفی شد قادر است سنجه‌های کلیدی سلامتی اعم از ضربان قلب، غلظت اکسیژن خون و دمای بدن را ساده‌تر و دقیق‌تر اندازه‌گیری کند.

بر اساس این اطلاعات افشا شده هواوی همچنین قابلیت جدید Health Glance را نیز در اختیار کاربران این گجت پوشیدنی قرار داده  و وضعیت کاربران را با دقت و سرعت بیشتری به آن‌ها نمایش خواهد داد. کاربران این ساعت هوشمند قابلیت آن را دارند که با بررسی بیش از ده سنجه سلامتی اعم از نوار قلب، سختی شریانی، سطح استرس یا خطرات قلبی عروقی خود را از خطرات ناگهانی سلامتی مصون نگه دارند.

سیستم TruSense

ساعت هوشمند Huawei همچنین قادر است بیش از 100 مد ورزشی مختلف را پشتیبانی کرده و با استفاده از جی پی اس یا GLONASS نیز مکان‌یابی را انجام دهد. در خصوص قیمت نهایی ساعت هوشمند هواوی هنوز اطلاعات چندانی در اختیارمان نیست؛ اما می‌توان پیش‌بینی کرد که قیمت نهایی آن حدود 277 دلار باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
ساعت هوشمند هواوی واچ فیت 3 برای شکست دادن اپل Watch SE معرفی شد ساعت هوشمند آنر واچ ۵ با نمایشگر روشن‌تر و ۱۵ روز عمر باتری معرفی شد ساعت هوشمند Amazfit T-Rex 3؛ رقیب اقتصادی اپل واچ اولترا 2 تنها 300 دلار قیمت خواهد داشت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*