هواوی واچ فیت 3

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت 3 برای شکست دادن اپل Watch SE معرفی شد

هواوی ساعت هوشمند هواوی واچ فیت 3 – Huawei Watch Fit 3 را با قابلیت‌های فراوان و قیمت مناسب برای رقابت با اپل واچ اس ای رونمایی کرد.

در بحبوحه رویدادهای اختصاصی اپل و گوگل که با معرفی نسل جدید آیپدهای اپل و گوشی میانرده پیکسل 8A گوگل همراه بود، کمپانی چینی هواوی نیز از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود، هواوی واچ فیت 3، برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. طراحی این دستگاه به‌طور غیرقابل انکاری شبیه به اپل واچ است. با این وجود مجموعه گسترده‌ای از قابلیت‌های جدید و جذاب مثل ویژگی‌های پایش سلامت و مدیریت سلامتی در کنار عمر فوق‌العاده باتری و بسیاری قابلیت‌های دیگر، این دستگاه را به یک گجت پوشیدنی باکیفیت و ارزشمند تبدیل کرده است.

در ادامه در گجت نیوز به معرفی بیشتر این گجت پوشیدنی جذاب هواوی خواهیم پرداخت.

هواوی واچ فیت 3؛ طراحی مشابه اپل واچ با کلکسیونی از قابلیت‌های جذاب و کاربردی

ساعت مربعی شکل جدید هواوی در شش رنگ لطیف و چشم‌نواز روانه بازار شده که متشکل از سفید، سفید با قاب طلایی، خاکستری، سبز با قاب نقره‌ای، صورتی با قاب صورتی و مشکی خواهد بود. علاوه بر این، بند ساعت هوشمند جدید هواوی نیز ضدآب طراحی شده و به‌سادگی هرچه تمام‌تر دور دست کاربر قرار خواهد گرفت. بعلاوه، بدنه این ساعت هوشمند از آلیاژ آلومینیوم تشکیل شده و گیره‌های آن نیز فلزی هستند.

ابعاد بدنه این ساعت هوشمند 43.2 در 36.3 در 9.9 میلیمتر است و اندازه مچ آن نیز در مدل‌های سفید و صورتی برابر با 120 تا 190 میلیمتر و درسایر مدل‌ها 130 تا 210 میلیمتر در نظر گرفته شده است. همچنین وزن تنها 26 گرمی آن نیز باعث می‌شود که سنگینی آن به هیچ وجه روی دست احساس نشود.

هواوی واچ فیت 3

هواوی در ساعت هوشمند جدیدش از یک صفحه نمایش 1.82 اینچی امولد استفاده کرده که رزولوشن 408 در 408 پیکسلی ارائه نموده و با حداکثر روشنایی 1500 نیت به‌خوبی زیر تابش مستقیم نور خورشید هم قابل استفاده خواهد بود. علاوه بر این، همانند اپل، شاهد حضور یک کلید فیزیکی و یک کراون در کنار صفحه نمایش این دستگاه خواهیم بود. عملکرد کراون دقیقا همانند Apple Watch خواهد بود و قابلیت‌هایی مانند ورود و خروج به بخش‌های مختلف قفسه اپلیکیشن‌ها و رابط کاربری، جستجو در لیست اپلیکیشن‌ها یا تنظیم صدا را بر عهده خواهد داشت. همچنین دو بار فشردن این کلید هم امکان جابجا شدن بین برنامه‌ها را به کاربر خواهد داد.

دیگر کلید حاضر در این ساعت هوشمند هواوی نیز «کلید عملکرد» (Function Button) است که یک بار فشردن آن لیست پیش‌فرض اپلیکیشن‌ها را نمایش داده و فشار دادن بیشتر آن دستیار صوتی را فعال خواهد کرد.

هواوی واچ فیت 3 همچنین از یک سیستم اندازه‌گیری نه محوره اینرسی (IMU) متشکل از شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و مغناطیس‌سنج بهره برده و همچنین به حسگر نوری ضربان قلب و سنسور نور محیط نیز مجهز خواهد بود.  علاوه بر این، باتری 400 میلی آمپر ساعتی به کار رفته در این گجت پوشیدنی هواوی نیز عمر باتری حداکثر ده روزه را ارائه خواهد داد. به‌طور دقیق‌تر، استفاده روزمره شارژدهی هفت روزه باتری این ساعت را در پی خواهد داشت؛ درحالیکه روشن بودن قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن (AOD) عمر باتری را به چهار روز کاهش خواهد داد. در این میان همچنین پین شارژ مغناطیسی دستگاه نیز قادر به تحمل ولتاژ 5 ولت و جریان یک آمپر خواهد بود.

Huawei Watch Fit 3 همچنین ضدآب بوده و فشار آب 5 بار را تحمل خواهد کرد. این ساعت تمامی گوشی‌های موبایل مجهز به سیستم عامل‌های اندروید 8 به بالا و iOS 13 را نیز به‌طور کامل پشتیبانی کرده و از طریق اتصال وای فای 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث 5.2 به اینترنت و دستگاه‌های سازگار وصل خواهد شد.

قابلیت‌های سنجش سلامت Huawei Watch Fit 3

طبیعتا مهم‌ترین بخش کارآیی گجت‌های پوشیدنی قابلیت‌های پایش سلامتی آن‌هاست و هواوی به‌خوبی از این مساله آگاه است. بنابراین ساعت هوشمند جدید این کمپانی از مجموعه‌ای گسترده از قابلیت‌های پایش سلامتی برخوردار خواهد بود.

هواوی واچ فیت 3

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های پایش سلامت این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سنجش کالری: ساعت هوشمند جدید هواوی قادر به اندازه‌گیری میزان کالری ورودی، کالری‌های فعال و غیرفعال بوده و همگی را روی یک صفحه نمایش می‌دهد.
  • برنامه تغذیه‌ای: هواوی واچ فیت 3 قادر است با ضبط داده‌های مربوط به کالری از طریق اپلیکیشن سلامتی هواوی برنامه غذایی کاربر را تنظیم نموده و مدیریت کند.
  • اطلاعات تغذیه‌ای: قفسه تغذیه گجت پوشیدنی جدید هواوی با دسترسی به یک دیتابیس گسترده از اطلاعات تغذیه‌ای مختلف میزان مصرف ویتامین، پروتئین و سایر آیتم‌های مهم در تغذیه را اعلام نموده و به حافظه می‌سپارد.
  • پیشنهادات هوشمند: با استفاده از تمامی داده‌های بالا، این دستگاه قادر است پیشنهادهای ورزشی و تمرین‌های فیزیکی مختلفی را به کاربر پیشنهاد کند.

پایش سلامت ساعت Huawei

Huawei Watch Fit 3 همچنین به به جی پی اس مجهز بوده و از بیش از صد مد تمرینی و ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند دوره‌های مختلف ورزشی و تمرینی خود را به کمک این دستگاه آغاز کرده و از متد سه حلقه (حرکت، تمرین و توقف) برای پیشرفت ورزشی خود استفاده کنند. علاوه بر این، مد خواب تعبیه شده در این دستگاه نیز به بهترین شکل شرایط مناسب برای خواب راحت را فراهم کرده و قابلیت پایش خواب نیز اطلاعات مربوط به کیفیت خواب را ثبت می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های پوشیدنی هوشمند جدید چینی‌ها نیز می‌توان به پشتیبانی از تماس از طریق بلوتوث، اعلان‌ها و آلارم‌های آنی یادآوری، موزیک پلیر مجزا و مستقل از گوشی‌های موبایل و امکان استفاده به‌عنوان شاتر برای ثبت تصاویر با دوربین گوشی های هواوی از راه دور اشاره کرد.

قیمت ساعت هوشمند هواوی واچ فیت 3 برابر با 170 دلار تعیین شده و عرضه آن در بازارهای جهانی از هفته آینده آغاز خواهد شد.

از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ سامسونگ چه می‌دانیم؟ از طراحی تا قابلیت‌ها و زمان رونمایی وان پلاس از ساعت هوشمند واچ ۲ با باتری ۱۰۰ ساعتی رونمایی کرد بهترین ساعت های هوشمند که در سال ۲۰۲۴ می‌توانید بخرید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*