بهترین ساعت های هوشمند 2024

بهترین ساعت های هوشمند که در سال ۲۰۲۴ می‌توانید بخرید

اگر امسال قصد خرید ساعت هوشمند را دارید و می‌خواهید یک انتخاب حرفه‌ای داشته باشید، در ادامه با بهترین ساعت های هوشمند سال 2024 آشنا شوید.

امروزه بازار گجت‌های پوشیدنی مخصوصا در بخش ساعت های هوشمند بسیار متنوع شده و این باعث می‌شود تا خریداران در هنگام خرید دچار سردرگمی شوند. وجود ساعت های هوشمند در بازه های قیمتی مختلف یکی دیگر از دلایلی این سردرگمی بوده و افرادی که می‌خواهند یک ساعت هوشمند حرفه‌ای داشته باشند، باید مدت‌ها در بازار مشغول مقایسه باشند. اما اگر قیمت و هزینه چندان برایتان مهم نیست، می‌توانید در ادامه این مطلب از گجت نیوز با بهترین ساعت های هوشمند سال 2024 آشنا شده و در هنگام خرید آنها را در نظر داشته باشید.

بهترین ساعت های هوشمند 2024

در سال 2024 ساعت های هوشمند فوق‌العاده‌ای از برندهای مختلف رونمایی خواهند شد که هر کدام می‌توانند بسته به قیمت مزایا و معایبی داشته باشند.

بهترین ساعت هوشمند برای کاربران آیفون در سال 2024؛ اپل واچ سری 9

این توصیه‌ای که به همه کاربران آیفون می‌شود این است که باید ساعت اپل داشته باشند. ساعت های هوشمند دیگر هم با گوشی‌های آیفون کار می‌کنند اما نمی‌توانید به اندازه اپل واچ از اکوسیستم اپل بهره مند شوید.

اپل واچ‌ها در طول زمان قیمت خود را در بازارهای جهانی حفظ کرده‌اند و در حال حاضر اپل واچ سری 9 در اندازه 40 میلی متری با قیمت 400 دلار و در اندازه 45 میلی متری با قیمت 430 دلار در دسترس هستند. علاوه بر این، اپل واچ SE و نسخه های پرچمداری نیز مانند اپل واچ اولترا 2 نیز وجود دارند که برای استفاده های مختلفی طراحی شده‌اند.

بهترین ساعت های هوشمند 2024

اپل واچ سری 9

عمر باتری اپل واچ در حدود بهترین ساعت های هوشمند اندرویدی بوده و می‌توانند با یک بار شارژ شدن تا 2 روز قابل استفاده باشند. همچنین با خرید اپل واچ سری 9 می‌توانید از دستورات رایج سیری که به صورت آفلاین در دسترس هستند نیز استفاده کنید.

بهترین ساعت هوشمند برای کاربران گوشی‌های سامسونگ؛ گلکسی واچ 6

در حال حاضر گلکسی واچ 6 جدیدترین مدل ساعت های هوشمند سامسونگ است که برخی قابلیت‌های ویژه آن تنها با استفاده در گوشی‌های سامسونگ قابل استفاده هستند. بررسی فشار خون و مانیتورینگ ECG از جمله همین قابلیت‌های انحصاری گلکسی واچ 6 سامسونگ به شمار می‌روند. سامسونگ برای دسترسی و نصب راحت تر این قابلیت‌ها، برنامه آنها را تنها در فروشگاه استور Galaxy خودش قرار داده است. البته یکی دیگر از پیش نیازهای استفاده از این برنامه داشتن اکانت سامسونگ است که می‌توانید از همان حساب کاربری موجود در گوشی خودتان استفاده کنید.

بهترین ساعت های هوشمند 2024

گلکسی واچ 6

گلکسی واچ 6 مانند پیکسل واچ 2 می‌تواند در هنگام ضربات نامنظم قلب به شما هشدار داده و با بررسی الگوهای خوابتان پیشنهادهای مفیدی در مورد نحوه خواب به شما ارائه دهد. صفحه نمایش گلکسی واچ 6 از پیکسل واچ 2 بزرگتر بوده و حاشیه های آن نیز نازک تر هستند. برخلاف پیکسل واچ، پیدا شدن قطعات جانبی گلکسی واچ در تمام بازارها یکی از نقاط قوت برای خرید این ساعت هوشمند است.

یادآوری زمان استفاده از دارو قابلیت دیگر موجود در Samsung Health است که با انتخاب گلکسی واچ 6 به عنوان ساعت هوشمند می‌توانید از آن بهره مند شوید. همچنین این ساعت در حال حاضر با قیمت 300 دلار در فروشگاه ها موجود است.

در گجت نیوز بخوانید: از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ سامسونگ چه می‌دانیم؟ از طراحی تا قابلیت‌ها و زمان رونمایی ساعت هوشمند اقتصادی سامسونگ جزو خانواده محصولات FE نیست!

بهترین ساعت هوشمند برای کاربران اندروید در سال 2024؛ گوگل پیکسل واچ 2

گوگل سرانجام پس از مدتی تاخیر سری ساعت های هوشمند خود با نام گوگل پیکسل واچ 2 را معرفی کرد که می‌تواند برای اکثر مچ‌ها راحت باشد. ساعت Pixel Watch 2 می‌تواند به خوبی با هر گوشی اندرویدی سازگار شده که با برنامه Fitbit آن می‌توانید به اطلاعاتی از جمله دمای بدن در طول شب و پیشنهادهایی برای داشتن خوابی راحت دسترسی داشته باشند.

بهترین ساعت های هوشمند 2024

گوگل پیکسل واچ 2

یکی از نقاط ضعف این ساعت هوشمند در این است که بند ساعت اتصال اختصاصی به بدنه دارد و در صورت عیب دار شدن آن پیدا کردن بند ساعت اورجینال کار راحتی نبوده و قیمت بالایی نیز دارند.

عمر باتری به طور کلی در میان ساعت های هوشمند امروزی متوسط به بالاست و می‌توانند به خوبی برای یک روز کاری کارکرد داشته باشند. همچنین این ساعت هوشمند با قیمت 350 دلار نیز در بازارهای جهانی در دسترس است.

بهترین ساعت هوشمند با بالاترین عمر باتری؛ وان پلاس واچ 2

نسل دوم ساعت های هوشمند وان پلاس با بهبودها و رفع اشکالات مفیدی معرفی شدند اما تنها در یک سایز بزرگ موجود هستند. طبق تجربه ها و تست‌های صورت گرفته، ساعت هوشمند وان پلاس واچ 2 بالاترین طول عمر را در میان دیگر ساعت های هوشمند دارد و این می‌تواند گزینه فوق‌العاده‌ای برای افرادی باشد که ساعت‌ها در محیط بیرون از خانه به ساعت خود احتیاج خواهند داشت.

بهترین ساعت های هوشمند 2024

وان پلاس واچ 2

با وجود خاموش بودن صفحه نمایش در حالت همیشه روشن، این گجت پوشیدنی می‌تواند تا 100 ساعت دوام بیاورد. ساعت هوشمند وان پلاس از دو پردازنده استفاده می‌کند که یکی برای فعالیت‌های سبک تر مانند مانند شمارش گام‌ها و ورودی لمسی در نظر گرفته شده و دیگری برای فعالیت‌های سنگین مانند برنامه‌ها و تنظیم تمرینات ورزشی طراحی شده است. مجموعه قابلیت‌های سلامت محور وان پلاس واچ 2 به اندازه پیکسل واچ 2 با Fitbit یا گلکسی واچ 6 با Samsung Health نیست اما می‌تواند تا حدی در این موارد راهنمایی هایی داشته باشد.

قیمت این ساعت نیز در حال حاضر 300 دلار است که می‌توان آن را در اغلب بازارهای جهانی پیدا کرد.

در گجت نیوز بخوانید: وان پلاس از ساعت هوشمند واچ ۲ با باتری ۱۰۰ ساعتی رونمایی کرد این ساعت هوشمند نیازی به شارژ کردن ندارد اوپو از ساعت هوشمند پرچمدار X رونمایی کرد جدیدترین ساعت هوشمند هوآوی، WATCH GT 4 با طراحی مدرن و عملکرد قدرتمند، برای خرید در دسترس است ساعت هوشمند آنر Watch GS 4 با دوام باتری 14 روزه معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*