ساعت هوشمند اوپو X

اوپو از ساعت هوشمند پرچمدار X رونمایی کرد

ساعت هوشمند پرچمدار اوپو واچ ایکس – Oppo Watch X با قابلیت دو سیستم عامل مجزا و شارژدهی شگفت‌انگیز 100 ساعته رونمایی شد.

اگر پیگیر اخبار MWC 2024 در گجت نیوز بوده‌اید، حتما با ساعت هوشمند وان پلاس واچ 2 که در خلال این رویداد در بارسلونا رونمایی شد، هستید. این ساعت هوشمند با شارژدهی باتری فوق‌العاده و امکان اجرای دو سیستم عامل همزمان توانست سر و صدای زیادی در میان علاقمندان به ساعت‌های هوشمند به پا کند! اکنون کمپانی اوپو نیز در اقدامی مشابه ساعت پرچمدار Oppo Watch X خود را رونمایی کرده است. نخستین نکته در خصوص ساعت هوشمند اوپو شباهت بسیار زیاد آن به OnePlus Watch 2 است! دلیل این شباهت آن است که دو ساعت مورد بحث عملا یک دستگاه واحد به شمار می‌روند که با برندهای مختلف روانه بازار شده‌اند!

در ادامه به بررسی بیشتر اوپو واچ X خواهیم پرداخت.

ساعت هوشمند اوپو واچ X؛ جذاب، کارآمد و بادوام!

همه چیز ساعت هوشمند جدید اوپو، از طراحی ظاهری گرفته تا مشخصات فنی، مشابه وان پلاس واچ 2 است. این دستگاه نیز با قابلیت اجرای همزمان دو سیستم عامل روانه بازار شده است. در این میان، WearOS 4 مسئولیت کنترل فعالیت‌های سنگین‌تر را بر عهده داشته و یک سیستم عامل ریل‌تایم (RTOS) نیز برای مدیریت سایر کاربری‌های ساعت هوشمند به کار گرفته شده است. به این ترتیب، پایش سلامت و فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی در اوپو واچ X اکنون به کمک سیستم عامل سبک‌تر RTOS انجام شده و اثر بسیار کمتری روی شارژ باتری خواهد داشت.‌ ساعت هوشمند اوپو واچ X همچنین به‌طور همزمان به دو چیپست اسنپدراگون W5 نسل 1 و BES 2700BP مجهز شده و دو گیگ رم و 32 گیگ حافظه داخلی را کنار یکدیگر قرار داده است.

صفحه نمایش دستگاه جدید اوپو 1.43 اینچی بوده از پانل‌های امولد با نرخ رفرش 60 هرتز بهره می‌برد. علاوه بر این، باتری Oppo Watch X هم 500 میلی آمپر ساعتی است و به ادعای اوپو در حالت استفاده در مد استاندارد شارژدهی 100 ساعته و در مد ذخیره انرژی، 12 روز شارژدهی دارد. علاوه بر این، اوپو واچ ایکس همچنین از فناوری شارژ بسیار سریع VOOC Flash Charging بهره می‌برد که ظرف فقط ده دقیقه توان لازم برای یک روز فعالیت را فراهم می‌کند. بعلاوه، شارژ کامل 0 تا 100 درصد این دستگاه نیز ظرف 60 دقیقه انجام خواهد شد.

ساعت هوشمند Oppo Watch همچنین از جی پی اس دو بانده، وای فای، بلوتوث و ان اف سی هم پشتیبانی کرده و استانداردهای IP68 و 5ATM را برای مقاومت در برابر نفوذ رطوبت کسب کرده است. این دستگاه همچنین 16 تست مقاومت نظامی MIL-STD-810H را هم با موفقیت پشت سر گذاشته است.

ساعت Oppo Watch X

ساعت هوشمند جدید اوپو واچ X همچنین در رنگ‌های مشکی پلاتینیوم و قرمز مریخی روانه بازار خواهد شد. اوپو قیمت این ساعت را 295 دلار اعلام کرده و شروع فروش آن‌ها را دوم ماه مارس اعلام نموده است. البته اوپو هنوز اعلام نکرده این دستگاه در چه بازارهایی عرضه خواهد شد. با این وجود فردا می‌توان منتظر اطلاعات تکمیلی در این خصوص بود.

در گجت نیوز بخوانید:
شیائومی واچ 2 در قامت رقیب ارزان قیمت گلکسی Watch 6 به میدان آمد بررسی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۶ کلاسیک عینک هوشمند اوپو ایر گلس 3 XR با قابلیت‌های جذاب معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*