عینک هوشمند اوپو ایر گلس 3

عینک هوشمند اوپو ایر گلس 3 XR با قابلیت‌های جذاب معرفی شد

نسل جدید عینک هوشمند اوپو با تکیه بر هوش مصنوعی معرفی شد. عینک هوشمند اوپو ایر گلس 3 ویژگی‌ های قابل توجهی دارد و می‌تواند نحوه تعامل با گجت های مختلف را متحول کند.

دیگر کاملا مشخص شده است که هوش مصنوعی جایگاهی کلیدی در آينده بشر دارد. همین نیز شرکت‌های مختلف را تشویق می‌کند تا از آن در محصولات خود استفاده کنند. اوپو نیز از این قاعده مستثنی نیست. آنها با نسل جدید عینک هوشمند خود یعنی اوپو ایر گلس 3 XR به کنگره جهانی موبایل آمده‌اند. محصولی که قرار است جایگزین ایر گلس 2 شود.

حضور هوش مصنوعی در عینک هوشمند اوپو ایر گلس 3

عینک هوشمند اوپو ایر گلس 3

بسیاری از شرکت‌های فعال در عرصه تکنولوژی گمان می‌کنند که باید هوش مصنوعی را به گوشی‌های هوشمند آورد. هرچند ظاهرا مهندسان اوپو نظر دیگری دارند و فکر می‌کنند که راه بهتری وجود دارد. به باور آنها عینک هوشمند همچون پلی بین هوش مصنوعی و استفاده آسان روزمره عمل خواهد کرد. اوپو Air Glass 3 XR تنها ۵۰ گرم وزن دارد و در طراحی آن به راحتی کاربر توجه ویژه‌ای شده است.

همچنین این محصول دارای موج‌بر رزینی با ضریب شکست ۱.۷۰ می‌باشد تا بهترین تصویر را برای کاربر به‌ارمغان بیاورد. همانطور که گفتیم اوپو می‌خواهد همیشه از این عینک هوشمند استفاده کنید؛ بنابراین حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت را برای آن در نظر گرفته است تا در محیط بیرون مشکلی نداشته باشید. البته هدف شما فقط تماشای محیط اطراف با وضوح بالا نیست. به‌همین‌ خاطر شاهد حضور یک نمایشگر تمام‌رنگی با‌کیفیت هستیم که رقبا را به چالش می‌کشد.

عینک هوشمند اوپو ایر گلس 3

اوپو همچنین مدل هوش مصنوعی AndesGPT را نیز در عینک ایر گلس 3 ادغام کرده است تا بتوانید از فرامین صوتی و کنترل‌های لمسی استفاده کنید. بدین‌ترتیب کاربران می‌توانند تماس‌ها را پاسخ دهند، اطلاعات مختلف را از برنامه‌های گوناگون دریافت کنند، به گشت‌و‌گذار درون عکس‌ها بپردازند و یا موسیقی را کنترل کنند.

شرکت سازنده همچنین ۴ میکروفون را روی این محصول قرار داده است تا همیشه صدا با بهترین کیفیت منتقل شود. بدین‌ترتیب برای استفاده از عینک هوشمند اوپو ایر گلس 3 در محیط‌های شلوغ هیچ‌ مشکلی نخواهید داشت.

عینک هوشمند اوپو ایر گلس 3

چند سال پیش بود که گوگل تلاش کرد با عرضه یک عینک هوشمند آینده را رقم بزند؛ اما گوگل گلس هرگز نتوانست چندان موفق ظاهر شود. هرچند که اکنون اپل توانسته با هدست واقعیت‌ ترکیبی ویژن پرو توجهات را به‌خود جلب کند و این بهترین موقعیت برای سایر شرکت‌ها است تا بتوانند بازار گجت‌های پوشیدنی هوشمند را گسترش دهند.

به‌نظر شما آیا عینک های هوشمند همچون اوپو ایر گلس 3 می‌توانند در آینده جایگزین گوشی‌های هوشمند شوند؟

بیشتر بخوانید:
متا با کمک ری بن، خاص‌ترین عینک هوشمند خود را راهی بازار کرد
عینک هوشمند هواوی Eyeware 2 با یک اسپیکر روگوشی و شارژدهی طولانی معرفی شد عینک هوشمند BMW، موتورسواری را جذاب‌تر از همیشه می‌کند

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*