اسمارت واچ Google Pixle Watch 2

گوگل پیکسل واچ 2 با استاندارد IP68 و قیمت 350 دلار معرفی شد

گوگل پیکسل واچ 2 جدیدترین ساعت هوشمند آمریکایی‌ها است که از گواهینامه IP68 و پلتفرم کاملا جدیدی بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت و امکانات اسمارت واچ Google Pixel Watch 2 همراه می‌شویم.

رویداد مهرماه گوگل با معرفی پرچمداران پر ادعایی مثل پیکسل 8 و 8 پرو همراه بود و سپس نوبت ساعت هوشمند جدید گوگل رسید تا علاوه بر تکرار خاطرات خوش پیکسل واچ، در برابر غول‌های جدید اپل مثل اپل واچ سری 9، عرض اندامی کنند. در ادامه سعی می‌کنیم تا با تمام زوایای گوگل پیکسل Watch 2 آشنا شویم و تفاوت‌های این نسخه با مدل قبلی را دقیق بررسی کنیم.

مشخصات فنی و قابلیت های گوگل پیکسل واچ 2

اسمارت واچ Google Pixle Watch 2

شاید برای شما عجیب باشد اما دقیقا سال گذشته بود که برای اولین بار در جهان، گوگل رسما وارد بازار ساعت‌های هوشمند شد و پیکسل واچ را روانه بازار کرد؛ حالا نوبت نسل دوم آن رسیده تا در قامت یک اسمارت واچ جدید، با پلتفرمی پر ادعا و قیمت رقابتی، مرزها را دوباره جابه‌ جا کند.

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ 2

پردازنده گوگل پیکسل واچ 2 یکی از خاص‌ترین محصولات کوالکام یعنی اسنپدراگون +W5 نسل 1 است و این پردازنده در کنار 2 گیگابایت رم، تقریبا کنترل تمام امور را به دست خواهند گرفت. در مقام مقایسه بد نیست اشاره کنیم که پیکسل واچ از پردازنده 10 نانومتری اگزینوس 9110 بهره می‌برد اما در گوگل پیکسل Watch 2 شاهد حضور یک پردازنده 4 نانومتری هستیم.

باتری کوچک‌تر اما با بازدهی بیشتر

باتری گوگل پیکسل واچ 2 هم به طرز خیلی نامحسوسی بزرگ‌تر شده است و ظرفیت آن به 306 میلی آمپر ساعت می‌رسد. در نسخه قبلی، یک باتری کوچک‌تر با ظرفیت 294 میلی آمپر ساعت را داشتیم. اپل واچ سری 9 هم با 309 میلی آمپر ساعت باتری، دقیقا تنه به تنه‌ی محصول جدید گوگل حرکت می‌کند اما گوگل ادعا دارد که عمر باتری گوگل پیکسل واچ 2 در حالتی که حتی صفحه نمایش هم روشن باشد، به 24 ساعت می‌رسد.

صفحه نمایش

اسمارت واچ Google Pixle Watch 2

از آن جایی که ساعت هوشمند جدید گوگل فقط در یک نسخه عرضه شده است، پس باید به صفحه نمایش 41 میلی متری قانع باشید و دنبال 44 میلی متری نگردید. حالا که صحبت از نمایشگر شد، بد نیست به صفحه نمایش OLED با ابعاد 1.2 اینچ و رزولوشن 384×384 هم اشاره کنیم که متاسفانه در مقایسه با نسل قبلی، یک عقب گرد به حساب می‌آید.

رزولوشن صفحه نمایش پیکسل واچ اصلی که سال گذشته رونمایی شد، 450X450 بود؛ البته این کاهش رزولوشن، شاید در یک نمایشگر 1.2 اینچی آن چنان به چشم نیاید اما روی مصرف باتری، شدیدا تاثیر دارد.

قابلیت‌ها و امکانات ساعت هوشمند پیکسل واچ 2

اسمارت واچ Google Pixle Watch 2

حالا نوبت آن است که به سراغ قابلیت‌های جذاب در گوگل پیکسل Watch 2 برویم. این اسمارت واچ به مانند اکثر رقبای خود، می‌تواند ضربان قلب شما را مانیتور کند، میزان سطح اکسیژن خون را به شما خبر دهد، سطح استرسی که در روز تحمل می‌کند را به درستی متوجه شود و حتی کیفیت خواب شما را در یک گزارش کامل، تحویل همسرتان دهد! تمام خوبی‌ها را گفتیم و یک ضعف مهم را هم بررسی کنیم؛ فناوری ECG در گوگل پیکسل واچ 2 اصلا وجود ندارد. نگران استخر و زمین تنیس هم نباشید؛ چرا که استاندارد IP68 در گوگل پیکسل واچ 2 وجود دارد و این اسمارت واچ می‌تواند در آب‌هایی به عمق 50 متر به راحتی دوام بیاورد.

قیمت گوگل Pixel Watch 2

اول از همه اجازه دهید تا به سراغ قیمت بندهای جدید گوگل برویم که در سه نسخه معرفی شده‌اند و هر سه‌ی آن‌ها، 50 دلار قیمت دارند. در کنار این بندها، می‌توانید از شارژر جدید گوگل هم استفاده کنید که برای شما 30 دلار آب می‌خورد. پس از تمام این موارد به قیمت گوگل پیکسل واچ 2 می‌رسیم که با تگ 350 دلار در سایت شرکت سازنده ثبت شده است اما اگر به سراغ نسخه LTE بروید، با قیمت 400 دلاری طرف می‌شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*