ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل

ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل سرانجام معرفی شد

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ – Google Pixel Watch به عنوان قدرتمندترین ساعت مجهز به Wear OS با ظاهر منحصر به فرد و مقاوم معرفی شد.

سال‌ها بود که گوگل مشغول کار روی ساخت ساعت هوشمند خودش بود و حالا امشب رسماً برای نخستین بار شاهد رونمایی از اسمارت واچ پرچمدار این کمپانی به نام گوگل پیکسل واچ هستیم.

ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل

پیکسل واچ از یک کیس ۴۱ میلی‌متری بهره می‌برد که با گوریلا گلس ۵ سفارشی از آن محافظت می‌شود. این کریستال سفارشی هم باعث منحصر به فرد بودن ظاهر دستگاه شده و هم حاشیه‌های اطراف نمایشگر را به خوبی محو کرده است. به لطف آن کاربران می‌توانند از یک نمایشگر امولد با تراکم پیکسلی 320ppi، قابلیت همیشه روشن و روشنایی چشمگیر ۱۰۰۰ نیت لذت ببرند. این ساعت از یک باتری ۲۹۴ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که به گفته گوگل می‌تواند با هر بار شارژ ۲۴ ساعت دوام بیاورد و با قرار گرفتن روی یک صفحه شارژ مغناطیسی، در عرض تنها ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ شود. روی سمت راست بدنه یک تاج هپتیک قرار گرفته و در بالای آن یک دکمه نیز تعبیه شده است.

ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل

این دستگاه در دو نسخه وای فای/ بلوتوث و سیم کارت خور LTE عرضه می‌شود که نسخه دوم ۵۰ دلار گران‌تر است. هر دو نسخه از چیپست اگزینوس ۹۱۱۰ سامسونگ با کمک پردازنده Cortex M33 قدرت می‌گیرند و به ۲ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی مجهز هستند. با توجه به اینکه معمولاً دستگاه‌های پیکسل گوگل از بهترین تراشه‌ها استفاده می‌کنند، جای تعجب دارد که چرا چیپست اگزینوس را به جای کوالکام انتخاب کرده است.

ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل

پیکسل واچ گوگل مجموعه‌ای از بهترین امکانات ساعت‌های هوشمند فیت بیت را ارائه می‌کند که شامل حسگر نظارت روی فعالیت، ضربان قلب و خواب می‌شود. همگی این‌ها از ماشین یادگیری خود گوگل قدرت می‌گیرند. یکی از قابل توجه‌ترین امکانات این ساعت، نظارت روی ضربان قلب زنده است که دستگاه در هر ثانیه آن را انجام می‌دهد. در این ساعت یک الکتروکاردیوگرافی نیز تعبیه شده است. گوگل برای توسعه این ساعت همکاری نزدیکی با کمپانی فیت بیت داشته است.

ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل

علاوه بر شیشه محافظ گوریلا گلس که باعث مقاوم شدن دستگاه شده، این ساعت با گواهی 5ATM تا عمق ۵۰ متری در برابر آب نیز کاملاً مقاوم شده است. گوگل همچنین می‌گوید سال آینده قابلیت تشخیص سقوط و افتادن نیز به این اسماتر واچ اضافه خواهد شد و اگر نسخه سیم کارت‌خور آن را تهیه کرده باشید، می‌تواند در مواقع مورد نیاز تماس اورژانسی هم بگیرد.

قیمت ساعت هوشمند پیکسل واچ

گوگل پیکسل واچ به نسخه ۳.۵ سیستم عامل Wear OS مجهز بوده و قرار است در سه نسخه مشکی مات، نقره‌ای یا طلایی فولاد ضد زنگ وارد بازار شود. بندهای متنوعی نیز برای Pixel Watch تولید شده است که همراه آن عرضه می‌شوند. در حال حاضر نسخه وای فای/بلوتوثی این گجت پوشیدنی با قیمت ۳۴۹.۹۹ دلار و نسخه سیم کارت‌خور آن با قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار پیش‌فروش شده است.

ویدیو کوتاه هندزآن Pixel Watch

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*