فیت بیت Luxe

فیت بیت Luxe ؛ ردیابی تناسب اندام و استرس با یک مچ‌بند لوکس

مچ‌بند سلامت فیت بیت Luxe با ظاهری متفاوت رونمایی شد. این مچ‌بند،‌ امکانات ردیاب سلامت را با یک طراحی شیک و لوکس در اختیار شما می‌گذارد.

کمپانی فیت بیت از یک مچ‌بند تناسب اندام جدید به نام فیت بیت Luxe رونمایی کرده است که برخلاف اکثر مچ‌بندهای موجود در بازار، از نظر ظاهری هم چشم‌نواز است. آنطور که سازنده در مورد «عالی‌رتبه‌ترین ردیاب» خود توضیح می‌دهد، Luxe بیشتر از آنکه بخواهد غرق دنیای فناوری باشد، با یک بند از جنس فولاد ضد زنگ و قابل تعویض مثل جواهری زیبا روی دست شما خواهد درخشید.

فیت بیت Luxe

بدنه این گجت پوشیدنی برای آنکه یکپارچه‌تر به نظر برسد، با استفاده از قالب تزریق فلز ساخته شده است. سپس برای ظاهر طلایی و پلاتینیومی این گجت از آبکاری فلزی استفاده شده است. همراه با این گجت بندهایی از جنس سیلیکون، چرم هارون، پارچه بافت و فولاد ضد زنگ طراحی شده است. علاوه بر این فیت بیت با همکاری شرکت Parker Link Baracelet یک نسخه ویژه از این ساعت را همراه با بدنه‌ای از جنس طلای فولاد ضد زنگ و یک بند سیلیکونی ضد آب طراحی کرده است که با نام Fitbit Luxe Special Edition عرضه خواهد شد.

همه چیز روی یک نمایشگر باریک AMOLED همراه ضربه و لمس صفحه توسط کاربر کنترل می‌شود و هیچ دکمه فیزیکی روی این گجت تعبیه نشده است. می‌تواند تا عمق ۵۰ متری آب در برابر نفوذ آن مقاومت کند و باتری آن نیز با هر بار شارژ می‌تواند تا ۵ روز دوام بیاورد.

فیت بیت لوکسی علیرغم اندازه کوچکی که دارد، امکانات کاملی را در بر می‌گیرد. در این گجت یک نظارت کننده ۲۴ ساعته ضربان قلم و اکسیژن سطح خون (SpO2) تعبیه شده است. علاوه بر این می‌تواند سرعت و مسافت پیموده یا هر فعالیت فیزیکی دیگری که در طول روز انجام می‌دهید را ردیابی کند. ۲۰ حالت ورزشی برای انتخاب وجود دارد و وقتی شروع به ورزش کردن کنید، دیوایس به صورت خودکار متوجه آن خواهد شد و روی ورزش شما نظارت می‌کند. یکی از این ورزش‌ها نظارت بر شنا کردن است.

فیت بیت Luxe

از دیگر امکانات نظارتی این گجت پوشیدنی می‌توان به نظارت بر خواب با تشخیص مراحل مختلف خواب اشاره کرد. نظارت بر سلامت قاعدگی نیز از دیگر امکانات فیت بیت Luxe است که به ثبت دوره و علائم و پیگیری تخمک‌گذاری می‌پردازد.

در بخش امکانات آرامش‌بخش، باید به یک راهنمای تنفس صحیح و یک قابلیت به نام “Mindful Minutes” که ذهن شما را از استرس‌های روزمره دور می‌کند، اشاره کرد. این تنها یکی از ابزارهای مدیریت استرس است که با ردیابی بدن شما متوجه استرس خواهد شد و سپس به شما از ۰ تا ۱۰۰ یک امتیاز می‌دهد. نرخ تنفس و ضربان قلب نیز توسط این گجت ثبت می‌شود.

فیت بیت Luxe

اما به جز این موارد، لوکسی دیگر امکانات اولیه مانند تماس‌ها، پیام‌های متنی و نوتیفیکیشن‌های گوشی هوشمند شما را نمایش می‌دهد، دارای زنگ‌های هشدار، تایمر، کرمومتر و یک حالت Do Not Disturb برای زمانی است که به تمرکز کردن نیاز دارید. فیت بیت Luxe از امروز با قیمت ۱۵۰ دلاری پیش فروش شده است. عرضه جهانی آن نیز در همین بهار آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*