آنر پلی ۵ تی لایف - Honor Play 5T Life

گوشی آنر پلی ۵ تی لایف با چیپست مدیاتک در سکوت خبری معرفی شد

گوشی اقتصادی و خوش قیمت آنر پلی ۵ تی لایف – Honor Play 5T Life با یک چیپست مدیاتک، نمایشگر ۶.۶ اینچی و دوربین چهارگانه پشتی معرفی شد.

کمپانی آنر در سکوت خبری از یک گوشی اقتصادی جدید به نام آنر پلی ۵ تی لایف رونمایی کرد. این گوشی هوشمند که قرار است با هدف قشر جوان وارد بازار شود، به چیپست Helio P35 شرکت مدیاتک مجهز است و ۶ گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کند. علاوه بر این، حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت است که با قرار دادن یک کارت میکرو اس دی در اسلات هیبریدی تعبیه شده داخل گوشی، می‌توانید فضای ذخیره‌سازی خود را به ۵۱۲ گیگابایت ارتقاء دهید.

آنر پلی ۵ تی لایف – Honor Play 5T Life

در جلوی قاب این گوشی یک نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن +HD تعبیه شده است که یک بریدگی در بالای آن برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود. حسگر اثر انگشت نیز روی فریم کناری گوشی و در زیر کلید پاور تعبیه شده است.

آنر پلی ۵ تی لایف - Honor Play 5T Life

روی قاب پشتی چهار دوربین متشکل از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی،‌ دوربین فوق گسترده ۵ مگاپیکسلی و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق، حضور دارد. یک فلاش LED نیز در زیر این ماژول دوربین مربعی قرار گرفته است.

یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که با توان ۲۲.۵ وات شارژ می‌شود، قدرت‌بخش این گوشی است. در رأس بخش نرم افزاری آن اندروید ۱۰ و رابط کاربری Magic UI 4.0 حضور دارد. گزینه‌های ارتباطی آن نیز شامل وای فای 802.11b/g/n، بلوتوث نسخه ۵.۱ و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در پایین گوشی و درست در کنار پورت USB-C و اسپیکر گوشی می‌شود.

آنر این گوشی را با قیمت ۲۰۰ دلاری و در دو رنگ مشکی و آبی وارد بازار خواهد کرد. در حال حاضر پیش فروش این گوشی در چین آغاز شده، اما فروش قطعی آن از هفته آینده شروع می‌شود.