آنر بند 6

آنر بند 6 با قیمت 50 یورویی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد

چندی پیش شاهد رونمایی جهانی مچ بند HONOR Band 6 بودیم. حال قرار است آنر بند 6 با قیمت 50 یورویی در بازارهای جهانی عرضه شود.

چند روز گذشته بود که HONOR از آنر بند 6 برای بازارهای جهانی رونمایی کرد و اکنون اقدام به عرضه این مچ بند با قیمت 49.90 یورو کرده است. پیش از این، آنر در برخی از بازارها این گجت با طراحی نمایشگر تمام صفحه را عرضه کرده بود و اکنون عرضه جهانی آن آغاز شده است.آنر بند 6

همانطور که در متن بالا ذکر شد، قیمتی که برای HONOR Band 6 در نظر گرفته شده است، 49.90 یورو است. فروش جهانی این گوشی در فروشگاه‌هایی از جمله AliExpress آغاز شده و قرار است از 28 مارس، حمل و نقل آن نیز شروع شود. این گجت هوشمند پوشیدنی، در رنگ‌های مشکی (Meteorite Black)، خاکستری (Sandstone Gray) و صورتی (Coral Pink) عرضه خواهد شد. از ماه آوریل نیز فروش این دستگاه در فروشگاه‌های HiHonor آغاز خواهد شد.

به مشخصات این دستگاه بپردازیم. در ابتدا بگوییم این دستگاه قبلا در رویدادی نوامبر سال 2020 در چین معرفی شده بود و چندی بعد، در CES 2021 نیز شاهد آن بودیم و اکنون نیز عرضه جهانی آن آغاز شده است. آنر بند 6، اولین مچ بند هوشمند با طراحی نمایشگر تمام صفحه در جهان است. نسخه چینی دستگاه، دارای دو ورژن با NFC و فاقد NFC بود و این در حالیست که نسخه جهانی در یک نسخه و فاقد NFC عرضه خواهد شد.آنر بند 6

این گجت پوشیدنی به یک نمایشگر بزرگ 1.47 اینچی AMOLED با رزولوشن 194 در 368 پیکسل مجهز است. نسبت ابعاد صفحه به بدنه 64 درصد بوده و مچ بند دارای ابعاد 43 میلی متر در 25.4 میلی متر در 11.45 میلی متر است و وزن آن حدود 18 گرم (بدون بند) است. علاوه بر این، شیشه دستگاه 2.5D منحنی بوده و شاهد یک کلید قرمز رنگ بر روی فریم دستگاه هستیم.

سنسورهایی که در این گجت پوشیدنی قرار گرفته‌اند، عبارتند از: اندازه گیری اکسیژن خون (SpO2)، شتاب سنج و ژیروسکوپ. به نوعی آنر، تمام حسگرهای لازم برای نظارت 24 ساعته بر عملکرد قلب را بر روی این دستگاه قرار داده است.

همچنین پشتیبانی از بلوتوث 5، پشتیبانی از 10 حالت ورزشی، نظارت بر خواب، بررسی و نظارت دوران قاعدگی، عمر باتری تا 14 روز (باتری 180 میلی آمپر ساعتی) و شارژ مغناطیسی از دیگر مشخصات این دستگاه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*