هیوندای توسان 2022 مدل N Line

مشخصات هیوندای توسان 2022 مدل N Line و پلاگین هیبریدی اعلام شد

مشخصات هیوندای توسان 2022 مدل N Line و پلاگین هیبریدی برای بازار آمریکا اعلام شد. در ادامه با مشخصات این کراس اوور کره‌ای آشنا می‌شویم.

شرکت کره‌ای هیوندای مشخصات هیوندای توسان 2022 مدل N Line و پلاگین هیبریدی را برای بازار آمریکا اعلام کرد. نسخه N Line از ویژگی‌های ظاهری جذابی بهره می‌برد و نسخه پلاگین هیبریدی این کراس اوور کره‌ای نیز در کنار مصرف سوخت مناسب پرفورمنس فوق‌العاده‌ای را ارائه خواهد داد.

مشخصات هیوندای توسان 2022 مدل N Line

هیوندای توسان 2022 مدل N Line

هیوندای توسان 2022 مدل N Line به سپرهای منحصربه‌فرد، جلوپنجره ویژه، آینه‌های جانبی مشکی‌رنگ، سراگزوز دوتایی و اسپویلر عقب مجهز است که چنین ویژگی‌های باعث شده‌اند این کراس اوور کره‌ای اسپرت‌تر و تهاجمی‌تر شود. این خودرو به رینگ‌های 19 اینجی ویژه نیز مجهز شده که طراحان با استفاده از نشا‌ن‌های N Line در این خودرو آن را با نسخه معمولی متمایزتر کرده‌اند. امکان سفارش رنگ‌های بدنه مشکی، سفید مرواریدی، خاکستری تایتان و قرمز زرشکی نیز برای مشتریان این مدل وجود خواهد داشت.

هیوندای توسان 2022 مدل N Line

نسخه N Line هیوندای توسان 2022 در کابین نیز از رو سقفی مشکی‌رنگ به همراه‌ تریم قرمزرنگ در صندلی‌ها و رو دری‌ها بهره می‌برد. صندلی‌های این خودرو دارای روکش‌های چرمی و پارچه‌ای بوده و نشان N Line روی پشتی آنها درج شده است. همچنین شاهد درج این نشان روی شیفتر دنده و غربیلک فرمان چرمی نیز هستیم. به طور کلی N Line یک پکیج ظاهری بوده و در مشخصات فنی این کراس اوور تغییراتی را اعمال نخواهد کرد.

هیوندای توسان 2022 مدل N Line

نسخه پلاگین هیبریدی هیوندای توسان 2022 از یک موتور 1.5 لیتری در کنار یک پیشرانه الکتریکی برخوردار است که به صورت ترکیبی می‌توانند قدرتی برابر با 261 اسب بخار را ارائه دهند. این خودرو دارای یک پکیج باتری 13.8 کیووات ساعتی است که می‌توان به کمک آن تا 50 کیلومتر را به شکل کاملا الکتریکی طی کرد. هیوندای توسان 2022 به قابلیت شارژ سریع سطح دو نیز مجهز شده که ظرف مدت کمتر از 2 ساعت تمام باتری‌ها کاملا شارژ خواهند شد. شرکت هیوندای برای این نسخه به شکل استاندارد سامانه چهار چرخ محرک در نظر گرفته است. همچنین ظرفیت یدک‌کشی این خودرو تا حدود 900 کیلوگرم اعلام شده است.

هیوندای توسان 2022 مدل N Line

شرکت هیوندای اعلام کرد این خودرو تجربه رانندگی جذابی را ارائه خواهد داد و نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو نسبت به سایر رقبا ویژه رانندگی جذاب‌تر طراحی شده است. در همین راستا برای این خودرو تکنولوژی کنترل گشتاور e-handling در نظر گرفته است؛ این سیستم قادر است در زمان ورود به پیچ‌ها، به وسیله موتور الکتریکی مقداری از نیروی اضافی را به چرخ‌ها منتقل کند تا میزان پاسخگویی خودرو ارتقا پیدا کند. همچنین در زمان خروج از پیچ‌ها نیز این سیستم تا حد امکان قدرت را به سوی چرخ‌های عقب منتقل خواهد کرد تا بتواند با مقابله با کم‌فرمانی سریع‌تر پیچ‌ها را طی کند.

هیوندای توسان 2022 مدل N Line

طبق اعلام شرکت هیوندای، قیمت پایه توسان مدل N Line حدود 30 هزار و 600 دلار است، اما برای نسخه پلاگین هیبریدی هنوز قیمتی اعلام نکرده است. از بهار سال جاری نسخه N Line به فروش خواهد رسید، اما نسخه پلاگین هیبریدی از تابستان شروع خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*