آنر بند ۶

آنر بند ۶ رسماً معرفی شد؛ اولین مچ‌بند هوشمند تمام صفحه جهان

هواوی از گجت پوشیدنی آنر بند ۶ – Honor Band 6 رونمایی کرد. این نخستین مچ بند هوشمند با طراحی نمایشگر تمام صفحه در جهان است.

شب گذشته کمپانی آنر از آنر بند ۶ رونمایی کرد. آنر بند جدید با نمایشگر خودش پیشرو در عصر جدید مچ بندهای هوشمند بازار است. این گجت پوشیدنی به یک نمایشگر بزرگ ۱.۴۷ اینچی AMOLED با نسبت ابعاد صفحه به بدنه ۶۴ درصدی مجهز بوده که با یک شیشه 2.5D منحنی و یک دکمه روی فریم خود همراه است.

آنر بند ۶

Honor Band 6 در حوزه سلامت نیز با پیشرفت‌های جدیدی همراه شده است. این دیوایس از چهارمین نسل فناوری نمایشگر ضربان قلب Huawei TreSeen 4.0 با پشتیبانی از نمایش وضعیت اکسیژن خون بهره می‌برد. فناوری نظارت بر خواب Huawei TruSleep 2.0 و سنجش فشار TruRelax نیز دیگر فناوری‌های موجود در این مچ بند است. هواوی یک ویژگی مخصوص بانوان را نیز به این مچ بند افزوده است و اجازه‌ی ردیابی عادت ماهانه آن‌ها را فراهم می‌کند. این نشان می‌دهد هواوی مچ بند جدید خودش را با هدف حمایت امکان جانبه از سلامت بدن کاربران طراحی کرده است.

آنر بند ۶

این دیوایس از ۱۰ حالت ورزشی جدید٬ شناسایی خودکار دسته‌بندی‌های ورزشی و یادآور تمرین در صورت فراموشی پشتیبانی می‌کند. اگر در چین زندگی می‌کنید نسخه NFC این مچ بند از ۳۱۲ ایستگاه اتوبوس و بیش از ۱۰۰ هزار کنترل دسترسی اجتماعی نیز پشتیبانی می‌کند.

این مچ بند با فناوری شارژ سریع بدون اتلاف وقت شارژ می‌شود. تنها ۵ دقیقه شارژ برای ۲ روز استفاده از این گجت کافی است. این گجت از شارژ سریع مغناطیسی نیز پشتیبانی می‌کند. ضمن آنکه وقتی به شارژ کامل برسد٬ برای استفاده‌ی ۱۴ روز کافی است.

قیمت نسخه استاندارد آنر بند ۶ حدود ۳۷ دلار و نسخه NFC آن نیز ۴۳ دلار قیمت دارد. پیش فروش این دیوایس نیز از امروز آغاز می‌شود. هواوی می‌خواهد این دیوایس را برای رقابت با مچ بند شیائومی می بند ۵ وارد بازار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*