گوشی‌های موتو G60 و موتو G40 Fusion

رونمایی از گوشی‌های موتو G60 و موتو G40 Fusion با نمایشگر 120Hz و باتری غول پیکر

دو گوشی موتورولا موتو G60 و موتو G40 Fusion با امکانات جذابی همچون نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شدند.

کمپانی موتورولا از جدیدترین اعضای خانواده Moto G به نام موتو G60 و موتو G40 Fusion در هند رونمایی کرد. این دو گوشی به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی LCD، یک باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و چیپست اسنپدراگون ۷۳۲ جی مجهز هستند.

بزرگ‌ترین تفاوت بین این دو مدل، تجهیز گوشی موتو G60 به حسگر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 سامسونگ است،‌ در حالی که مدل G40 Fusion به یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تجهیز شده است. اما دو دوربین دیگر ۸ مگاپیکسلی فوق گسترده و حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق در دو مدل بدون تغییر مانده است. دوربین سلفی این دو نیز با یکدیگر تفاوت دارد. این دوربین در مدل جی ۶۰ یک ماژول ۳۲ مگاپیکسلی و در مدل جی ۴۰ فیوژن یک ماژول ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی‌های موتو G60 و موتو G40 Fusion

روی قاب جلویی هر دو گوشی یک نمایشگر ۶.۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن +FHD و یک حفره در مرکز آن‌ها حضور دارد. هر دو پنل دارای گواهی HDR10 هستند. در بخش نرم افزاری این گوشی‌ها نیز اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری My UX شرکت موتورولا حضور دارد.

گوشی‌های موتو G60 و موتو G40 Fusion

پیکربندی گوشی جی ۴۰ فیوژن شامل ۴/۶ گیگ رم و ۶۴/۱۲۸ گیگ حافظه داخلی است. این درحالیست که مدل جی ۶۰ فقط در یک نسخه با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود. البته اگر این فضا برای شما کافی نیست می‌توانید با یک کارت حافظه آن را گسترش دهید. علاوه بر این حضور جک هدفون و پوشش P2i دفع کننده آب روی قاب پشتی از دیگر ویژگی‌های مشترک در دو گوشی جدید سری Moto G موتورولا است.

قیمت موتو G60 و موتو G40 Fusion

سازنده از هفته آینده فروش این دو گوشی را آغاز خواهد کرد. موتورولا موتو جی ۶۰ با قیمت پایه ۲۴۰ دلاری عرضه می‌شود. قیمت پایه مدل موتو جی ۴۰ فیوژن نیز ۱۸۶ دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیمت و امکانات مناسب بهتر از میان رده
    کارایی وگیمینگ 60 درصد
    اسنپ دراگون ۷۳۲ جی بهترین و اخرین نسل فور جی در میان رده است حتی از 5G پایین رده بهتر
    موفق باشید