قیمت جیلی آزکارا

جیلی آزکارا در بازار ایران قیمت خورد

خودرو هیبریدی جیلی آزکارا، محصول وارداتی فردا موتورز با اختلاف قیمت زیاد به نسبت درب کارخانه در بازار آزاد عرضه شد.

شرکت فردا موتورز که مدتی پیش با مشکلات فراوانی در زمینه مونتاژ و تحویل خودروها دست و پنجه نرم می‌کرد و به همین واسطه با تجمعات اعتراضی از سوی مشتریان در شوروم این شرکت روبه‌رو بود، توانست با موفقیت سری اول محصول وارداتی دو دیفرانسیل خود تحت عنوان جیلی آزکارا را بدون دردسر به مشتریان تحویل دهد. اما قیمت این خودرو در بازار آزاد که توسط مالکان یا دلالان اعلام شده، بیشتر از حد انتظار بوده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به بررسی قیمت آزکارا در بازار و معرفی اجمالی این خودرو می‌پردازیم.

قیمت جیلی آزکارا هیبرید در بازار آزاد

نمای جلو جیلی آزکارا

این خودرو با قیمت نهایی ۱ میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان توسط فردا موتورز به مشتریان عرضه شده است. اما مالکان، دلالان و نمایشگاه‌داران برای این خودرو کراس اوور وارداتی قیمتی در محدوده ۳ الی ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته‌اند که نشان‌دهنده اختلاف قیمت فاحش تا سقف حدودی ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

مشخصات فنی جیلی آزکارا هیبرید

نمای عقب جیلی آزکارا

در بخش فنی، این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری سه سیلندر توربوشارژ با فناوری GDI و یک موتور برقی ۴۸ ولتی (هیبرید خفیف) بهره می‌برد. موتور بنزینی به‌تنهایی می‌تواند قدرت ۱۷۷ اسب بخار و گشتاور ۲۵۵ نیوتن‌متر را تولید کند و از طرفی دیگر موتور برقی هم قادر به تولید قدرت ۱۳ اسب بخار و گشتاور ۴۵ نیوتن‌متر است. در مجموع قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر، نهایت توان این دو موتور است که توسط یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی Geely Azkarra

نمای داخل جیلی آزکارا

تیپ GF (فول آپشن) این خودرو به امکاناتی نظیر صندلی‌های برقی راننده و سرنشین جلو، کلاستر دیجیتال، فرمان کمکی برقی، سیستم بازیابی انرژی ترمزها، کروز کنترل تطبیقی، سیستم تهویه مطبوع دو کاناله سیستم ترمز ABS-EBD، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد (Auto Hold)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم صوتی بوز با ۱۲ بلندگو، سیستم کنترل کشش، رادار بین خطوط، دوربین 360 درجه، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، نور بالای اتوماتیک، صندلی ایزوفیکس، سنسور پارک جلو و عقب، ترمز اضطراری خودکار و 6 کیسه هوای ایمنی مجهز شده است.

همچنین بخوانید:
در میان ماشین چینی های بازار ایران،‌ کدام خودرو بیشترین آپشن را دارند؟ چری آی کار وی ۲۳، جی کلاس چینی معرفی شد؛ آفرودری جذاب با شانس ورود به ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*