آنر Watch GS 4

ساعت هوشمند آنر Watch GS 4 با دوام باتری 14 روزه معرفی شد

آنر از ساعت هوشمند Watch GS 4 رونمایی کرد. واچ جی اس 4 به‌ نمایشگر امولد مجهز شده است و می‌تواند با یکبار شارژ تا ۱۴ روز دوام بیاورد. این ساعت ویژگی‌های جذاب فراوانی هم دارد.

امروز ظاهرا روز بزرگی برای آنر بوده است. آنها ابتدا از گوشی هوشمند آنر مجیک 6 آلتیمت و مدل Porsche Design RSR مجیک 6 رونمایی کردند. سپس سراغ گجت‌های پوشیدنی جدید خود رفتند. ساعت هوشمند آنر واچ GS 4 و آنر بند 4 مدل‌های جدید شرکت چینی هستند. بیایید ابتدا نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های ساعت هوشمند آنر داشته باشیم.

مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت ساعت هوشمند آنر Watch GS 4

واچ GS 4 از یک نمایشگر گرد ۱.۴۳ اینچی با رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل بهره می‌برد. این میزان سبب می‌شود که تراکم صفحه به ۳۲۶ پیکسل در اینچ برسد. یکی از موارد مهم در ساعت‌ های هوشمند واچ‌فیس‌های متنوع است. خوشبختانه آنر به‌خوبی متوجه این موضوع شده و به‌همین‌خاطر بیش از ۸۰۰۰ واچ‌فیس متنوع را برای ساعت هوشمند جدید خود ارائه خواهد کرد. جالب اینجاست که شما می‌توانید از تصاویر داخل گوشی نیز به‌عنوان واچ‌فیس استفاده کنید.

آنر Watch GS 4

بدنه ساعت در مدل Jasper Astrolabe دارای روکش طلا است. هرچند که در سایر مدل‌ها فولاد ضد‌زنگ 316L را می‌بینیم. ضخامت آنر Watch GS 4 در بیشترین حالت به ۱۰.۵ میلی‌متر می‌رسد و در سمت راست بدنه نیز دو دکمه فیزیکی حضور دارند.

همانطور که انتظار می‌رفت آنر ویژگی‌های سلامتی‌محور فراوانی را در ساعت هوشمند خود گنجانده است. این ویژگی‌ها شامل سنجش ضربان قلب، بررسی کیفیت خواب، سنجش میزان استرس و اکسیژن خون می‌شوند. ساعت هوشمند آنر Watch GS 4 همچنین می‌تواند میزان فشار خون شما را اندازه‌گیری کرده و متوجه آریتمی قلبی شود.

علاوه بر اینها، ساعت هوشمند آنر Watch GS 4 توانایی بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی (داخلی و بیرونی) را دارد که از میان آنها ۱۰ مورد مخصوص ورزشکاران حرفه‌ای است. شرکت سازنده همچنین اعلام کرد که آنر واچ GS 4 از دستگاه‌های مجهز به اندروید ۹ به‌بالا و iOS 11 به‌بالا پشتیبانی می‌کند. هرچند متاسفانه جزئیات مربوط به‌ظرفیت باتری را منتشر نشده است. در واقع صرفا می‌دانیم که با یک بار شارژ می‌توان تا ۱۴ روز از آنر واچ جدید استفاده کرد. ۵ دقیقه شارژ هم می‌تواند انرژی لازم برای یک روز کامل را فراهم کند.

آنر Watch GS 4

از دیگر مشخصات ساعت هوشمند آنر Watch GS 4 می‌توان به ۳۲ مگابایت رم، ۴ گیگ حافظه داخلی و مقاومت در برابر آب تا 5ATM اشاره کرد. شما همچنین می‌توانید از میکروفون و اسپیکر ساعت برای برقراری تماس (با کمک بلوتوث) استفاده کنید. یکی از ویژگی‌هایی که در ساعت‌های هوشمند به‌خوبی پیاده شده، مکانیابی است. آنر نیز آنتن دوبانده اختصاصی را برای این ویژگی در نظر گرفته است. بدین‌ترتیب کاربران می‌توانند از سیستم‌های مکانیابی ماهواره‌ای GPS، Beidou، GLONASS، GALILEO و QZSS استفاده کنند.

ساعت هوشمند جدید آنر ۴۴ گرم وزن دارد و در سه‌رنگ مختلف عرضه خواهد شد. کاربران می‌توانند مدل‌های مختلف آنر Watch GS 4 را با پرداخت ۱۴۰ تا ۱۶۵ دلار خریداری کنند.

مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت دستبند هوشمند آنر Band 9

دیگر محصول معرفی‌شده آنر بند 9 نام دارد که ظاهرا برای رقابت با گلکسی فیت 3 عرضه شده است. این گجت پوشیدنی از یک نمایشگر ۱.۵۷ اینچی امولد مستطیلی‌ بهره می‌برد. نرخ رفرش‌ریت نمایشگر ۶۰ هرتز و رزولوشن آن نیز ۴۰۲ در ۲۵۶ پیکسل است. بند 9 نیز همچون ساعت هوشمند آنر Watch GS 4 از واچ‌فیس‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. بدنه دستگاه از فیبر پلیمر است و بندهای آن نیز از چرم یا سیلیکون ساخته‌ شده‌اند.

آنر بند ۹

دستبند هوشمند آنر از ۴ مگابایت رم و ۴۸ مگابایت حافظه‌ داخلی بهره می‌برد. همچنین شما می‌توانید آنر بند 9 را به دستگاه‌های مجهز به اندروید 9 (و بالاتر) و iOS 11 (و بالاتر) متصل کنید. جالب اینجاست که دستبند آنر از نظر ویژگی‌های سلامتی‌محور دست کمی از ساعت‌های هوشمند ندارد. شما می‌توانید ضربان قلب و میزان اکسیژن خون خود را اندازه‌گیری کنید. همچنین در طول شب نیز کیفیت خواب شما بررسی خواهد شد.

از دیگر توانایی‌های Honor Band 9 می‌توان به سنجش میزان فشار خون، تشخیص آریتمی قلبی، بررسی دوره ماهیانه خانم‌ها و مقاومت در برابر آب تا 5ATM اشاره کرد. آنر ادعا می‌کند که دستبند هوشمند این شرکت می‌تواند در استفاده عادی با یک بار شارژ تا ۱۴ روز دوام بیاورد و در استفاده سنگین نیز تا ۱۰ روز به شارژر نیاز نخواهد داشت.

آنر بند ۹

آنر بند 9 تنها ۱۶.۳ گرم وزن دارد و در سه‌رنگ عرضه خواهد شد. کاربران می‌توانند این دستبند هوشمند را با پرداخت ۳۵ دلار سفارش دهند. هرچند که مدل مجهز به NFC در وب‌سایت آنر ۴۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

مطالب مرتبط:
ساعت هوشمند ردمی واچ 4 با سیستم عامل جذاب HyperOS از راه رسید وان پلاس از ساعت هوشمند واچ ۲ با باتری ۱۰۰ ساعتی رونمایی کرد شیائومی واچ 2 در قامت رقیب ارزان قیمت گلکسی Watch 6 به میدان آمد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*