گلکسی فیت 3

گلکسی فیت 3 سامسونگ با صفحه نمایش بزرگتر و عمر باتری 13 روزه رونمایی شد

سامسونگ با رونمایی ناگهانی از مچ بند هوشمند گلکسی فیت 3 – Galaxy Fit 3 با شارژدهی 13 روزه باتری همه را شگفت‌زده کرد. در اینجا با مشخصات فنی این گجت آشنا خواهیم شد.

پس از درز شایعات فراوان پیرامون نسل جدید مچ بندهای هوشمند سامسونگ، این کمپانی سرانجام به‌طور رسمی از گلکسی فیت 3 رونمایی کرد. اندازه صفحه نمایش این دستگاه اکنون 1.6 اینچی شده و این مچ بند را به محدوده ساعت‌های هوشمند وارد کرده است! در ادامه در گجت نیوز به معرفی بیشتر این گجت خواهیم پرداخت.

گلکسی فیت 3؛ مچ بند هوشمند سامسونگ با قابلیت‌هایی نزدیک به یک ساعت هوشمند

مچ بند هوشمند سامسونگ

مهم‌ترین تفاوت Galaxy Fit 3 با نسل قبلی که در ماه سپتامبر 2020 معرفی شد، صفحه نمایش این دستگاه است. با این وجود کره‌ای‌ها با ایجاد برخی تغییرات دیگر در این ساعت هوشمند تلاش کرده‌اند با رفع نواقص مدل قبلی محصولی کامل‌تر را به دست علاقمندان به گجت‌های پوشیدنی برسانند.

تقریبا تمامی سنسورها و قابلیت‌های پایش سلامت در این مچ بند هوشمند تعبیه شده‌اند. گلکسی فیت 3 قادر به سنجش قدم‌های پیموده شده، سطح اکسیژن خون، ضربان قلب، میزان استرس و دیگر موارد است. این گجت جذاب کره‌ای‌ها همچنین بیش از 100 نوع تمرین فیزیکی و ورزشی مختلف را نیز پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، پایش خواب این دستگاه نیز به قابلیت تشخیص خر و پف مجهز شده و توصیه‌های مربوط به بهبود کیفیت خواب نیز بخش مهمی از عملکرد این دستگاه را شامل می‌شوند.

گلکسی فیت 3

گلکسی فیت 3 همچنین موفق به کسب استانداردهای 5ATM و IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت شده و قادر است کاربران را به مدت 10 دقیقه در عمق 50 متری یا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری همراهی کند.‌ سامسونگ البته اعلام کرده که این گجت برای فعالیت‌هایی نظیر شیرجه یا غواصی مناسب نیست.

در کنار صفحه نمایش بزرگتر و قابلیت‌های کامل پایش سلامتی، سامسونگ همچنین اعلام کرده که Galaxy Fit 3 شارژدهی باتری خیره‌کننده 13 روزه خواهد داشت. بنابراین با هر بار شارژ کامل باتری این دستگاه می‌توان حدود دو هفته با آن کار کرد! البته این ادعای سامسونگ باید صحت‌سنجی شود. بنابراین تا انجام بررسی‌های تکمیلی و سنجش عملکرد این دستگاه در واقعیت بهتر است این ادعا را باور نکنید!

در گجت نیوز بخوانید:
مچ بند هوشمند شیائومی بند ۷ با نمایشگر ۱.۶۲ اینچی آمولد و امکانات ورزشی فراوان رونمایی شد گجت جدید موتورولا به صورت همزمان، موبایل، مچ‌بند و ساعت هوشمند است ساعت هوشمند یا مچ بند، کدام بهتر است؟

مچ بند هوشمند جدید سامسونگ همچنین پذیرای بیش از 100 واچ فیس مختلف بوده و حتی امکان قرار دادن تصاویر دلخواه کاربر به‌عنوان پس‌زمینه را نیز فراهم می‌کند. کره‌ای‌ها همچنین برای تنوع بخشیدن به این محصول، آن را در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و رزگلد روانه بازار خواهد کرد.

گلکسی فیت 3 همچنین قابلیت‌های ایمنی اضافی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند که مهم‌ترین آن‌ها قابلیت تشخیص سقوط از ارتفاع و درخواست کمک اضطراری هستند. هردوی این قابلیت‌ها قادرند با اتصال به یک گوشی هوشمند به نزدیک‌ترین نیروهای امدادی در منطقه درخواست کمک ارسال کنند.

مچ بند هوشمند سامسونگ

سامسونگ هنوز اطلاعات چندانی در خصوص سایر جزئیات این دستگاه مانند قیمت آن در بازارهای مختلف جهانی را منتشر نکرده است. با این وجود فروش گلکسی فیت 3 از امروز آغاز شده و قیمت آن در کشور فیلیپین 63 دلار اعلام شده است. برای آگاهی از قیمت این دستگاه در دیگر نقاط جهان باید البته اندکی منتظر ماند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*