شیائومی بند 7

مچ بند هوشمند شیائومی بند 7 با نمایشگر 1.62 اینچی آمولد و امکانات ورزشی فراوان رونمایی شد

شیائومی در کنار گوشی های سری ردمی نوت 11 تی پرو، از نسل جدید Mi Band هم رونمایی کرد. ببینید شیائومی بند 7 چه امکانات و مشخصاتی دارد.

شیائومی بند 7 در دو نسخه معمولی و ان‌اف‌سی معرفی شده و طراحی آن، یادآور Mi band 6 است. این مچ بند هوشمند 13.5 گرمی، یک پنل آمولد 1.62 اینچی با رزولوشن 490 در 192 پیکسل، تراکم 326PPI و حداکثر روشنایی 500 نیت دارد.

کاربران این گجت می‌توانند از صفحه نمایش همیشه روشن (Always-On) و والپیپر دینامیک مریخ، مشابه آنچه که در MIUI 13 وجود دارد هم استفاده کنند.

شیائومی بند 7 با دستیار هوشمند Xiao همراه است و 120 حالت فیتنس دارد؛ این شامل 4 حالت ورزشی حرفه‌ای با امکان ردگیری فعالیت‌ها و آنالیز داده‌های ثبت شده هم می‌شود.

شیائومی بند 7

از قابلیت‌های سلامت‌سنجی آن باید به پایش ضربان قلب، خواب و نظارت تمام وقت روی سطح اکسیژن خون اشاره کنیم. جالب آنکه اگر این میزان به زیر 90 درصد برسد، به کاربر هشدار می‌دهد.

همچنین می‌توانید اطلاعات مفیدی را از وضعیت تنفسی خود در خواب، REM (خواب همراه با حرکات سریع چشم) و کیفیت خواب دریافت کنید. مانیتورینگ سطح استرس و سلامت بانوان هم در فهرست امکانات Xiaomi Band 7 دیده می‌شود.

باتری 180 میلی‌آمپر ساعتی دستبند که با یک شارژر مغناطیسی تغذیه می‌شود، می‌تواند آن را تا 9 روز روشن نگه دارد. اگر جویای قیمت شیائومی بند 7 هستید، نسخه NFC در چین 299 یوان (45 دلار) قیمت خورده و این مبلغ برای نسخه معمولی، 249 یوان (37 دلار) است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*